  • 1. Data: 2003-11-24 11:30:54
    Temat: Co sadzicie o Skandii?
    Od: dwr <d...@g...pl>

    a konkretnie o ich Multiportfelu z funduszami inwestycyjnymi?

    Zdac sie na nich w inwestowaniu w fundusze czy tez
    samemu pokusic sie o wybranie funduszu (jednego/kilku?)
    i dbac o systematycznosc wplat?

    prowizje wygladaja chyba na sensowne ...

    dwr

  • 2. Data: 2003-11-24 16:51:20
    Temat: Re: Co sadzicie o Skandii?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "dwr"

    > prowizje wygladaja chyba na sensowne ...

    Ja ostatnio oglądałem ich ofertę jakieś dwa lata temu i sądzę coś wręcz
    przeciwnego.
    Czy na ich stronie podane są prowizje? Kiedyś były, teraz nie mogę znaleźć.

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-11-24 19:33:36
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    > Zdac sie na nich w inwestowaniu w fundusze czy tez
    > samemu pokusic sie o wybranie funduszu (jednego/kilku?)
    > i dbac o systematycznosc wplat?
    >
    > prowizje wygladaja chyba na sensowne ...

    zdecydowanie nie wyglądają sensownie ... coś chyba z 15% rocznie ;)
    i nawet za pobrane opłaty nie gwarantują Ci ubezpieczenia, tylko 5% ponad to
    co ci zostanie z ich działania...
    Przez 6 lat płacisz "karę" za wycofanie środków... przed terminem. Przez dwa
    lata w wysokości 100%???

    lepiej kupić cokolwiek samemu.