  • 1. Data: 2003-11-24 11:27:17
    Temat: O - bedzie gdzie konta chyba zakladac? ;)
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Zintegrowany system informatyczny DZ Banku Polska SA już działa.

    Rekordowe wdrożenie zintegrowanego systemu w bankowości w 7 miesięcy i 7
    dni.

    ComputerLand zakończył wdrożenie centralnego systemu informatycznego Sanchez
    Profile w DZ Banku Polska SA. Jest to najszybsze wdrożenie zintegrowanego
    systemu bankowego w Polsce. Projekt trwał 7 miesięcy i 7 dni.

    Wdrożenie w rekordowym czasie zostało zrealizowane przez ComputerLand
    jednocześnie w centrali i oddziałach banku. Pomyślne wdrożenie Systemu w DZ
    BANKU Polska to efekt podpisanego w marcu tego roku kontraktu. Wartość
    umowy, obejmującej wdrożenie wraz z pięcioletnim serwisem aplikacji oraz
    trzyletnim serwisem sprzętu, wynosi około 22,2 mln zł.
    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=3744

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-11-24 14:04:25
    Temat: Re: O - bedzie gdzie konta chyba zakladac? ;)
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    A od czego pochodzi skrót DZ?

    I musieliby stworzyć mBank2, aby zachęcić do siebie ...

  • 3. Data: 2003-11-24 20:28:19
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "miecznik" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > A od czego pochodzi skrót DZ?
    o ile dobrze pamietam:
    byly sobie w niemczech dwa banki.
    nazwa jednego z nich zaczynala sie na D drugiego na Z i sie polaczyly, no i
    powstal DZ bank.
    i ten bank kupil amerbank i przechrzcil na swoja nazwe.

    > I musieliby stworzyć mBank2, aby zachęcić do siebie ...
    nie, czemu. bank jest maly co ma swoje zalety.
    kazdy mnie zna jak tam dzwonie, a z konta jestem bardzo zadowolony i uzwam
    go do bardzo specyficznych celow. (aa, i mam za darmo).
    u mnie: 5+

    pozdrowienia,
    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 4. Data: 2003-11-24 20:44:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rafal Urbanelis <r...@p...onet.pl> wrote:
    > i ten bank kupil amerbank i przechrzcil na swoja nazwe.

    ?!?
    A to nie byly Amerbank kupiony przez DZ Bank?

  • 5. Data: 2003-11-24 20:54:27
    Od: "Rafal Urbanelis" <r...@p...onet.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:bptqjl$r38$1@news.onet.pl...

    > ?!?
    > A to nie byly Amerbank kupiony przez DZ Bank?

    sorry. niezrozumienie na zasadzie zdania "ciele widzi dziecko" czyli kto
    widzi kogo.

    amerbank zostal kupiony przez DZ

    rafal urbanelis
    http://szus.info