  • 1. Data: 2003-08-02 07:07:45
    Temat: pkobp
    Od: "zabka" <z...@w...pl>

    Na co mam uważać w umowie na kredyt hipoteczny w PKO BP???
    Dzięki

  • 2. Data: 2003-08-02 09:05:07
    Temat: PkoBP hipoteczny-kto jeszcze korzystał???
    Od: "Jacek Rekowski" <j...@W...pl>

    Ja również sie przygotowywuje do złożenia wniosku własnie w tym Banku, odnosze
    wrażenie że porblemów z tym Bankiem to nie bedzie żadnych, oby tylko posiadać
    zdolność kredytową,
    Moze ktoś ma z grupowiczów juz własne doświadczenia z PKOBP w kwesti kredytu
    hipotecznego i podzieliłby sie wiedzą...:)
    Pozdrawiam
    Jacek Rekowski

  • 3. Data: 2003-08-02 09:35:07
    Temat: Re: PkoBP hipoteczny-kto jeszcze korzystał???
    Od: "Fires" <f...@f...mail.pl>

    Użytkownik "Jacek Rekowski" <j...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kredytu
    > hipotecznego i podzieliłby sie wiedzą...:)

    Ja niedawno brałem na mieszkanie - uwag nie mam.

    --
    ----=== Sławomir Fajer (Fires) ==----
    --==== f...@a...com.USUN.pl ====--

  • 4. Data: 2003-08-03 08:14:40
    Od: "Boa" <b...@r...biskupin.wroc.pl>

    Możesz w miarę dokładnie opisać nam i wyszczególnić wszystkie opłaty i
    koszty, jakie poniosłeś w związku z braniem tego kredytu?

    Boa.

  • 5. Data: 2003-08-03 11:51:16
    Od: "Fires" <f...@f...mail.pl>

    Użytkownik "Boa" <b...@r...biskupin.wroc.pl> napisał w wiadomości
    > Możesz w miarę dokładnie opisać nam i wyszczególnić wszystkie opłaty i
    > koszty, jakie poniosłeś w związku z braniem tego kredytu?

    Kredyt 50 000 na 20 lat - umowa z ostatniego dnia kwietnia tego roku.
    1. prowizja 1.5%
    2. Odsetki Wibor S-3M + 2% co dało mi w chwili podpisania umowy 8.22 %
    (teraz odsetki sa juz mneijsze)
    3. Ubezpieczenie kredytu do czasu ustanowienia hipoteki 33 zł miesiecznie
    (0.066% kwoty kredytu)
    4. Podatek od czynności cywilnoprawnych - to już zabiera skarbówka - nie
    pamietam ile - ale to jest niezależne od banku
    5. Bezpłatna mozliwość wcześniejszej spłaty - sprawdzone bo jednorazowo
    spłaciłem ponad połowe zadłużenia

    To chyba wszystko

  • 6. Data: 2003-08-03 20:13:32
    Temat: Re: pkobp
    Od: "stach40" <s...@p...onet.pl>

    >Na co mam uważać w umowie na kredyt hipoteczny w PKO BP???
    >DziękI

    Nie ma zadnych haków. Trzeba poprosić o kredyt na taki okres jaki wyjdzie z
    symulacji. Mówisz, że moge /stać mnie/ splacać np 800 zł miesiecznie, i w
    banku wyliczą Ci okres kredytowania.
    Negocjować możesz prowizje od kredytu / i to mozna nazwać - hakiem/,
    prowizja jest od 0,5 do ... % od kwoty kredytu.
    Najlepiej czytać dokladnie umowę... i pytac pracownika PKO. Bo haki mogą
    wynikać z niedoinformowania. Pracownik nie wszystko jest w stanie przekazać,
    bo sądzi ze klienci- z ulotek i własnych informacji - znaja temat jak on sam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2003-08-03 20:19:46
    Od: "stach40" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    >Boa.
    >
    >Niedokładnie ale postaram się. Oprocentowanie kredytu od 6,39%, na okres do
    25 lat, zaawansowanie budowy 20%, udział wlasny 25%, zabezpiecznie hipoteczne
    /wartość kredytu powinna być podwójnie niższa od wartości zabezpieczenia
    kredytu. Najlepiej poczytać: www.pkobp.pl

    stach

  • 8. Data: 2003-08-03 21:42:29
    Od: "Bozena" <b...@g...pl>

    "zabka" <z...@w...pl> wrote in message
    > Na co mam uważać w umowie na kredyt hipoteczny w PKO BP???
    > Dzięki

    Witam,

    Jeżeli bierzesz w walutach, to oczywiście ważny jest wybór waluty. W umowie
    będziesz miał napisane, i to jest ważne, że masz 30 dni na uruchomienie
    kredytu. Warto trochę poobserwować kursy, mnie się udało trafić w taki
    moment, że płaciłam z odsetkami mniej niż pożyczyłam.

    Kolejnym niuansem w umowie jest to, że jeżeli przedłużasz umowę
    ubezpieczenia kredytu na 3ci rok, to zgłaszasz to dużo wcześniej niż
    wskazywałby na to rozsądek (coś ok. 4 m-cy wcześniej przed rozpooczęciem
    kolejnego roku spłaty kredytu)

    Mój kredyt: wzięty w roku 2001, waluta CHF

    Bozena

  • 9. Data: 2003-08-03 22:01:10
    Temat: Re: pkobp cz.II
    Od: "Bozena" <b...@g...pl>

    "zabka" <z...@w...pl> wrote in message
    > Na co mam uważać w umowie na kredyt hipoteczny w PKO BP???
    > Dzięki

    Jeszcze jedno mi się przypomniało.
    Ponieważ nadpłaty są bezpłatne, poprosiłam o maksymalny czas kredytu, pomimo
    tego, że stać mnie było na krótszy okres spłat.. Jeżeli kurs CHF mnie
    satysfakcjonuje spłacam zgodnie ze *swoim* planem spłat lub nadpłacam; gdy
    kurs wędruje do góry, płacę minimalną ratę.

    Bozena

  • 10. Data: 2003-08-06 22:25:58
    Od: "zabka" <z...@w...pl>

    na 25 lat umowa z dzis
    prowizja 1.2%
    Odsetki Wibor S-3M + 1,5% co daje 6,39%
    52k na zkup wkład 17k
    20k kremont wkład 5%
    ubezpieczeni ekredytu 276PLN (za 6 m-cy)