    From: "stach40" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: pkobp
    Date: Sun, 03 Aug 2003 22:13:32 +0200

    >Na co mam uważać w umowie na kredyt hipoteczny w PKO BP???
    >DziękI

    Nie ma zadnych haków. Trzeba poprosić o kredyt na taki okres jaki wyjdzie z
    symulacji. Mówisz, że moge /stać mnie/ splacać np 800 zł miesiecznie, i w
    banku wyliczą Ci okres kredytowania.
    Negocjować możesz prowizje od kredytu / i to mozna nazwać - hakiem/,
    prowizja jest od 0,5 do ... % od kwoty kredytu.
    Najlepiej czytać dokladnie umowę... i pytac pracownika PKO. Bo haki mogą
    wynikać z niedoinformowania. Pracownik nie wszystko jest w stanie przekazać,
    bo sądzi ze klienci- z ulotek i własnych informacji - znaja temat jak on sam.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl