  • 1. Data: 2002-02-02 07:48:19
    Temat: pilnie sprzedam siemensa s6 power 1800
    Od: <n...@p...onet.pl>

    troszke to nie na temat tej grupy ale to ważne
    telefon siemens s6 power 1800Mhz, stan idealny, noszony w futerale, bez simlock-
    a, nowy akumulator, zapasowy akumulator, nowa antenka i futerał, w zestawie
    ładowarka. żadko używany. wspaniały telefon. Mimo, że starszy model siemensa to
    wspaniale działa w dzisiejszych sieciach. sprzedam za każdą cenę (ale
    najchętniej 30-50zł) kontakt a...@w...pl tel 502810275

  • 2. Data: 2002-02-02 11:30:54
    Temat: Re: pilnie sprzedam siemensa s6 power 1800
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > troszke to nie na temat tej grupy ale to ważne
    > telefon siemens s6 power 1800Mhz, stan idealny, noszony w futerale, bez
    simlock-

    jestes smieszny....

  • 3. Data: 2002-02-02 12:10:24
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > simlock-
    >

    > jestes smieszny....

    dlaczego? że chce sprzedać stary telefon?

  • 4. Data: 2002-02-02 12:28:28
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    dlatego ze od takich ogłoszeń jest inna grupa i jak ktoś jest zainteresowany
    telefonem to tam będzie szukał a nie na pl.biznes.banki

  • 5. Data: 2002-02-02 12:30:50
    Od: <n...@p...onet.pl>

    wiem, ale niektórzy tam nie zaglądają. więc pomyślałem, że ktoś z
    pl.biznes.banki by chciał.

  • 6. Data: 2002-02-02 13:21:44
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>

    > wiem, ale niektórzy tam nie zaglądają. więc pomyślałem, że ktoś z
    > pl.biznes.banki by chciał.

    pisz pod postem, i komu potrzebny taki kloc ?
    sprzedaj na allegro od 1zl i nie spamuj (tam sprzedasz)

  • 7. Data: 2002-02-02 13:22:07
    Od: Marcin <m...@i...pl>

    n...@p...onet.pl wrote:

    > wiem, ale niektórzy tam nie zaglądają. więc pomyślałem, że ktoś z
    > pl.biznes.banki by chciał.

    tak, jak chce, zwlaszcza ze mieszkamy rzut beretem od siebie,
    zapraszam do Krakowa, przywieziesz telefon , ogladne sobie, moze
    kupie...

  • 8. Data: 2002-02-02 13:46:07
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >

    > pisz pod postem, i komu potrzebny taki kloc ?
    > sprzedaj na allegro od 1zl i nie spamuj (tam sprzedasz)

    ten telefon całkiem dobrze działa.
    http://allegro.pl/showitem.php?item=4206370

  • 9. Data: 2002-02-02 13:47:27
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > tak, jak chce, zwlaszcza ze mieszkamy rzut beretem od siebie,
    > zapraszam do Krakowa, przywieziesz telefon , ogladne sobie, moze
    > kupie...

    stoi na allegro: http://allegro.pl/showitem.php?item=4206370
    tam jest zdjęcie. obejżysz. napiszesz co myślisz.