  • 1. Data: 2002-12-03 21:08:17
    Temat: pieprzone Telepekao24
    Od: "Mannix" <m...@...pl>

    wlasnie mialem puscic wazny przelew... i okazalo sie ze nie moge go
    zrealizowac !!!
    uzywam tokena . przy logowaniu na strone Token wskazal poprawny ciag cyfr..
    przy wysylaniu maila ze strony banku rowniez poprawnie zatwierdzilem maila
    numerem w tokenu. natomiast kiedy chcialem wyslac przelew to mi wywala za
    kazdym razem :
    "Uwaga
    Nieprawidłowy podpis
    Naciśnij Wstecz w przeglądarce "
    Nadmieniam ze wysylalem przelew do BRE :>
    Ale sie syf narobil. Ciekawe czy jakos mi to zrekompensuja... pewnie nawet
    nie przeprosza. W cywilizowanym swiecie Klient pewno by juz sprawe sadowa
    podejmowal. Ale u nas :))) Mozna powiedziec normalka.
    Po tylu latach z tym bankiem czas chyba zamykac konto... a jestem tam juz
    .... chyba ponad 15 lat.
    Przykre.

  • 2. Data: 2002-12-03 21:38:33
    Temat: Re: pieprzone Telepekao24
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Mannix" <m...@...pl> wrote in news:asj6ga$fol$1@news.tpi.pl:

    /ciach.../

> [...]
    > sprawe sadowa podejmowal. Ale u nas :))) Mozna powiedziec normalka.
    > Po tylu latach z tym bankiem czas chyba zamykac konto... a jestem tam

    Moze rozsynchronizowal Ci sie token ? Odczekaj minute + kilka sekund od czasu
    wygenerowania ciagu i sprobuj wtedy zatwierdzic operacje. Jest 50% szansy, ze pomoze.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-12-03 22:22:04
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Mannix" <m...@...pl> napisał

    > Po tylu latach z tym bankiem czas chyba zamykac konto... a jestem tam juz
    > .... chyba ponad 15 lat.

    A co powiesz na to:
    http://beta.prnews.pl/html/display?article=1442&SID=
    f16216127e136e534732fbd4
    a3f229cb

    Pekao ma dosc osobliwy sposob konkurowania z PKOBP/Inteligo ;-)))

  • 4. Data: 2002-12-03 22:42:22
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Mannix" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    .
    > Po tylu latach z tym bankiem czas chyba zamykac konto... a jestem tam juz
    > .... chyba ponad 15 lat.

    Witamy w klubie:-))

    My tu już Peako w większości pożegnaliśmy:-)

  • 5. Data: 2002-12-04 08:31:40
    Temat: Re: pieprzone pekao
    Od: s...@o...pl

    > Witamy w klubie:-))
    >
    > My tu już Peako w większości pożegnaliśmy:-)

    Ja jeszcze nie ale już niedługo (jeszcze trochę muszę spłacić tej pożyczki za
    ponad 19%. Mimo tylu obniżek stóp ten wspaniały bank obnizył oprocentowanie
    tylko chyba o 0,5% w ciągu roku

  • 6. Data: 2002-12-04 08:50:33
    Od: "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl>

> [...]
    czasu
    > wygenerowania ciagu i sprobuj wtedy zatwierdzic operacje. Jest 50% szansy,

    Niesadze aby mu sie rozsynchronizowal token, jesli tak byloby nie moglby sie
    zalogowac a co dopiero podpisac mail'a. ja ostatnio mialem
    rozsynchronizowanego i jedyne co moglem zrobic to zablokowac konto :o(
    Ale musze przyznac ze w trzy dni wymienili mi tokena, oczywiscie nie probuje
    bronic PKO SA, bo sam sie nosze z zamiarem zmiany ale chyba jeszcze troche
    poczekam.
    Pozdrawiam Adam

  • 7. Data: 2002-12-04 13:41:01
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "-< CZAJU >-" <a...@f...onet.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Niesadze aby mu sie rozsynchronizowal token, jesli tak byloby nie
    > moglby sie zalogowac a co dopiero podpisac mail'a.

    I tu sie mylisz. Zalezy, w ktora strone sie rozsynchronizuje. Sam uzywam
    rozsynchronizowanego (spieszacego sie o minute) przez kilka m-cy.

    Wojtek

  • 8. Data: 2003-01-23 11:27:03
    Od: "%oil" <c...@a...konto.pl>

  • 9. Data: 2003-01-23 12:49:33
    Od: s...@o...pl

    o co chodzi?

  • 10. Data: 2003-01-25 21:48:57
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > o co chodzi?

    z pewnością o to że pekao jest .. no wiesz jakie -:)

    ..:: RS ::.. www.obligacje.terramail.pl