  • 1. Data: 2002-02-26 18:56:36
    Temat: LGnet - przelew na netkombo
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Probowal moze ktos przelewu na rachunek netkombo?

  • 2. Data: 2002-02-26 19:04:41
    Temat: Re: LGnet - przelew na netkombo
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Probowal moze ktos przelewu na rachunek netkombo?

    Probowal :). Ale na grupie chyba o tym nie bylo. Przetestowala taki przelez
    nasza grupowa kolezanka, niestety ostatnio sie nie odzywa :(. Ale moze
    jeszcze czytuje grupe...
    Wracajac do sedna... cos takiego sie nie uda. Pieniadze zostana
    przeksiegowane na netKonto.

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 3. Data: 2002-02-26 19:08:46
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > Probowal moze ktos przelewu na rachunek netkombo?
    Nie, bo to niemożliwe. To działa na zasadzie automatycznego przelewu na
    koniec dnia.
    Zostaw na netkoncie 1000 zł albo wielokrotność, a jutro zobaczysz je na
    netkombo.

    Bogdan

  • 4. Data: 2002-02-26 19:20:44
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    MK wrote:

> [...]
    > jeszcze czytuje grupe...
    > Wracajac do sedna... cos takiego sie nie uda. Pieniadze zostana

    dzieki, pani opiekunka klienta mi napisala ze system odrzuci,
    juz nie chcialem jej meczyc ktory system bo chyba zaczynaja
    miec mnie dosc w LG :))) wiec pomyslalem ze ich oszczedze i
    wrzuce temat na grupe :)