  • 1. Data: 2002-03-17 13:08:03
    Temat: regulamin BZWBK
    Od: "Metaxa aka Cytrynek" <m...@s...pl.antispamfilter>

    Hej,

    prosze szanownych Grupowiczów o pomoc w dwóch rzeczach:

    1. czy dostępne są gdzieś (w internecie) regulaminy kont osobistych BZWBK?
    na stronie internetowej banku nie za bardzo moge znaleźć. Ewentualnie o
    wyjasnienie, czy konieczny jest zwrot kart VE i Maestro, jeżeli bank
    wypowiedział mi umowe rachunku? Druk wypowiedzenia jest strasznie
    nieczytelny...

    2. Na jaki adres i w jakiej formie kierować korespondencje do Arbitra
    Bankowego?
    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa aka Cytrynek

  • 2. Data: 2002-03-18 07:51:20
    Temat: Re: regulamin BZWBK
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "Metaxa aka Cytrynek" <m...@s...pl.antispamfilter>
    (news:a724g4$ti3$1@onyx.icpnet.pl):
> [...]
    > wyjasnienie, czy konieczny jest zwrot kart VE i Maestro, jeżeli bank
    > wypowiedział mi umowe rachunku? Druk wypowiedzenia jest strasznie

    Z tego co pamiętam przy likwidacji konta (ale z inicjatywy klienta), to kart
    nie trzeba zwrócić, ale jeśli się nie zwróci, to naliczają za to opłatę,
    więc lepiej zwrócić.

  • 3. Data: 2002-03-18 08:02:51
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

> [...]

    > na stronie internetowej banku nie za bardzo moge znaleźć. Ewentualnie o

    http://www.bzwbk.pl/_itemserver/doc/regulamin_kont_d
    la_ludnosci.pdf

  • 4. Data: 2002-03-18 10:15:46
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

    Metaxa aka Cytrynek wklepał swoimi pracowitymi paluszkami:

    (...)
    >2. Na jaki adres i w jakiej formie kierować korespondencje do Arbitra
    >Bankowego?

    Na stronie Związku Banków Polskich jest wszystko o Arbitrze:
    http://www.zbp.pl

    Z poważaniem
    PZ

    Już samo zdrowie jest zwycięstwem