  • 11. Data: 2002-03-17 14:19:13
    Temat: Re: pekao - jak to zrobić?
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "AMRA" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > ja bym sobie wydzierzawil Polpaka ;-) - strony Pekao by szybciej sie
    > ladowaly jak na VIPa przystalo ;-D

    w tym tygodniu będzie linia dzierżawiona 2Mbit/s
    własna:)))) a jakiś kontakt z siecia musze mieć przez ten 1 dzień

  • 12. Data: 2002-03-17 14:20:17
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czekam na własną linie dzierżawioną (2Mbit/s) mają założyć w tym tygodniu.
    ale
    > narazie póki co musze mieć kontakt z siecią jakiś

    wieszcz co - przechodzisz juz samego siebie! ty sie tym dowartosciowujesz?
    ja chyba mimo wszytsko umowil bym sie na wizyte do pewnego specjalisty...

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-03-17 14:31:21
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > ja chyba mimo wszytsko umowil bym sie na wizyte do pewnego specjalisty...

    psycholog, nie dziękuje
    jestem tylko snobem jak cały gatunek ludzki

  • 14. Data: 2002-03-17 14:36:55
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > psycholog, nie dziękuje
    > jestem tylko snobem jak cały gatunek ludzki

    bardziej psychiatra...

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-03-17 14:45:46
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > bardziej psychiatra...

    nie, dziękuje

  • 16. Data: 2002-03-17 14:47:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > bardziej psychiatra...

    ale wiesz do ktorego newsa piszesz? Tam ich cala gromada siedzi - znowu sie
    zapominaja podpisywac

  • 17. Data: 2002-03-17 14:49:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > ale wiesz do ktorego newsa piszesz? Tam ich cala gromada siedzi - znowu
    sie
    > zapominaja podpisywac

    Eh, alez Ty jestes latwoeirny. Przeciez po stylu tych postow widac, ze to
    jest jedna osoba...

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 18. Data: 2002-03-17 14:58:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Eh, alez Ty jestes latwoeirny. Przeciez po stylu tych postow widac, ze to
    > jest jedna osoba...

    A napisalem, ze wierze ze tam jest gromada tych osob???

  • 19. Data: 2002-03-17 15:06:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > ale wiesz do ktorego newsa piszesz? Tam ich cala gromada siedzi - znowu
    sie
    > zapominaja podpisywac

    ja juz dawno przestalem w to wierzyc ;-) zauwaz ze obecny watek zaczole sie
    ze to osoba ktorej brat jest VIPem ;-) wczesniej byl ojciec ;-), qrcze jaka
    rodzinka, kazdy VIP i wyrabia czlonka rodziny karty ;-) A dziadek z babcia
    tez VIPy? ;-P

    --
    JaKi