  • 1. Data: 2003-09-05 11:11:40
    Temat: pekao i dane osobowe
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Hej

    Wlasnie moja zona dostala pozdrowienia z tego wspanialego banku. Informuja
    ja, ze rozszezaja jej eurokonto o cala kupe pakietow i wogole super fajnie
    ma byc.
    Problem polega jednak na tym, ze od pewnego czasu mamy w domu ksero papieru,
    ktorego oryginal lezy sobie we wlasciwym oddziale. Papier ten to standardowy
    druk dyspozycji zamkniecia rachunku z dopisanym na nim tekstem, ze
    proslibysmy aby bank ten zaprzestal przetwarzania i juz (oczywiscie zdajemy
    sobie sprawe, ze pewne dane musza u nich lezec przez te kilka lat).
    I teraz pytanie - co dalej? W jaki sposob delikatnie zasugerowac
    przedstawicielom tej instytucji, ze za podobne numery, to w naszym kraju -
    objetym wspaniala "ustawa o ochronie ..." ktos moze jednak kiedys miec
    nieprzyjemnosci. W koncu to oni jednak powinni pamietac, ze cos tam
    dopisywalismy na tej dyspozycji. A moze poprosic w jakis sposob ten bank o
    male wsparcie finansowe na leczenie zszarganych nerwow (w koncu troche
    strachu sie najedlismy otwierajac koperte z pismem zawiadamiajacym nas o
    takich rewelacjach :).

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 2. Data: 2003-09-05 14:10:33
    Temat: Re: pekao i dane osobowe
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    oznan.pl...

> [...]
    > male wsparcie finansowe na leczenie zszarganych nerwow (w koncu troche
    > strachu sie najedlismy otwierajac koperte z pismem zawiadamiajacym nas o

    Radzilbym wlasnie to zrobic. Zarzadac odszkodowania za bezprawne uzywanie
    danych osobowych. Jeden bank juz beknal za to co ci teraz robi zubr.

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

  • 3. Data: 2003-09-05 20:44:12
    Od: "Bartosz Kwiatkowski" <B...@k...com.pl>

> [...]
    zdajemy
    > sobie sprawe, ze pewne dane musza u nich lezec przez te kilka lat).

    Kuzyn mial ten sam problem. Z tego co wiem to zlikwidowal konto :)

    Bartek Kwiatkowski

  • 4. Data: 2003-09-08 07:36:29
    Od: "Danio" <n...@j...com>

    "Bartosz Kwiatkowski" <B...@k...com.pl> wrote in message

    > Kuzyn mial ten sam problem. Z tego co wiem to zlikwidowal konto :)

    Nie czytasz dokladnie. Oni _wlasnie_zlozyli_dyspozycje_zamkniecia_konta.
    Pozdrowienia dla kuzyna ;-)

    --
    Tomek

    tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl

  • 5. Data: 2003-09-08 10:54:28
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Danio" <n...@j...com> napisał w wiadomości
    > Nie czytasz dokladnie. Oni _wlasnie_zlozyli_dyspozycje_zamkniecia_konta.

    wlasnie = 3-4 miesiace temu
    dyspozycja = dyspozycja + dopisek, zeby nie przetwarzali

    > Pozdrowienia dla kuzyna ;-)

    tez sie przylacze :-))

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
    Cierpliwość i praca jednych uszlachetnia,
    a drugich wzbogaca.
    Wacław Berent