  • 1. Data: 2003-09-04 22:52:44
    Temat: kredyt?
    Od: "Adik" <a...@i...pl>

    czym sie rozni kredyt odnawialny od karty kredytowej?

    wiem ze kredyt odnawialny ma zwiazek z kontem,
    jak naliczone sa odsetki w takim kredycie (np. w mBank'u)?
    slyszalem ze jest w karcie kredytowej np.50 dni bez odsetek,
    czy to znacyz, ze jezeli zamoiw sobie karte kredytowa, pozycze
    np. 1000zl to przez 50 dni nie place zadnych odsetek?
    , a jedynym zyskiem banku jest 50zl ktore zaplacilem za ta karte?

    --
    Adik "Dobry Bóg ustanowił granice ludzkiej mądrości,
    nie zakreślił natomiast granic jej głupocie

  • 2. Data: 2003-09-05 06:39:01
    Temat: Re: kredyt?
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adik" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > wiem ze kredyt odnawialny ma zwiazek z kontem,
    > jak naliczone sa odsetki w takim kredycie (np. w mBank'u)?

    Masz zwiększone środki dostępne i mozesz w ten sposób zejść z saldem na
    minus. Odsetki są płacone co miesiąc od rzeczywistego stanu i czasu
    zadłużenia.

> [...]
    > np. 1000zl to przez 50 dni nie place zadnych odsetek?
    > , a jedynym zyskiem banku jest 50zl ktore zaplacilem za ta karte?

    Dodatkowo bank ma zysk z prowizji od zakupów (płaci sklep) i wypłat z
    bankomatów (płaci klient) oraz z odsetek od niespłaconych zadłuzeń na
    karcie.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-09-05 08:30:18
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bj9apa$nfj$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Dodatkowo bank ma zysk z prowizji od zakupów (płaci sklep) i wypłat z
    > bankomatów (płaci klient) oraz z odsetek od niespłaconych zadłuzeń na

    I jeszcze jedno - w przypadku kredytu odnawialnego mozesz poprostu podejsc
    do bankomatu i wybrac gotowke - nic Cie to dodatkowo nie kosztuje po za
    odsetkami, a w przypadku karty kredytowej tylko zakupy bezgotowkowe sa
    objete okresem 50dniowym bez odsetek, wyplata gotowki z bankomatu konczy sie
    naliczeniem oplaty za to oraz, bezwzglednie, odsetek od dnia pobrania
    gotowki (oprocentowanie karty kredytowej jest duzo wyzsze od oprocentowania
    kredytu odnawialnego).

    Wybor nalezy do Ciebie na czym Ci bardziej zalezy - na kredytowanych bez
    dodatkowych oplat maksymalnie 50dni zakupach czy korzystnym, szybkim
    kredycie, np. w sytuacjach awaryjnych.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia