  • 1. Data: 2012-09-19 22:40:31
    Temat: Wygrać z Idea w ping ponga
    Od: z...@g...com

    Trochę informatycznie..
    Kombinuję jak by tu przeskoczyć nieodnawialność lokaty.
    Mając automat wyszłoby fajne konto oszczędnościowe.
    Problemem nie jest napisanie skryptu w jakimś Perlu czy innym języku.
    Kłopot to mieć jakiś serwis, który by codziennie ów skrypt odpalał np. niezależnie od
    tego czy padnie prąd a ja jestem na wyjeździe.
    Znacie jakiegoś takiego schedulera w sieci darmowego i w miarę bezpiecznego?
    Próbował ktoś się zmierzyć się z problem z tej strony?

    Zibo

  • 2. Data: 2012-09-20 00:29:05
    Temat: Re: Wygrać z Idea w ping ponga
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-09-19, z...@g...com <z...@g...com> wrote:

> [...]
    > Znacie jakiegoś takiego schedulera w sieci darmowego i w miarę bezpiecznego?
    > Próbował ktoś się zmierzyć się z problem z tej strony?

    Darmowy roczny serwer na Amazon EC2 (mikro chyba wystarczy)?
    Stawiasz sobie jaki system chcesz i hulaj dusza. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2012-09-20 09:58:39
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    Problem jest tylko taki, że trzeba gdzieś w chmurze umieścić namiary z dostępem do
    swojego konta bankowego. Dlatego ja preferuję prywatny serwerek do takich rzeczy. Z
    dostawami prądu już chyba jest lepiej niż za PRLu? Ja w każdym razie nie pamiętam,
    żeby mi przestano dostarczać. Poza tym są jeszcze UPS-y.
    BTW: W październiku będę potrzebował takiego automatu. Jak byś miał coś już napisane
    to się podzielisz?

  • 4. Data: 2012-09-20 10:32:34
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 20.09.2012 09:58, Piotr Hołda pisze:
> [...]
    dostawami prądu już chyba jest lepiej niż za PRLu? Ja w każdym razie nie pamiętam,
    żeby mi przestano dostarczać. Poza tym są jeszcze UPS-y.

    To zależy gdzie się mieszka. U mnie pod Poznaniem - od lipca było co
    najmniej 4 wyłączenia prądu, w tym jedno dłuższe niż mój UPS wytrzymuje
    (ok. 30 minut). Kiedy mieszkałem w Poznaniu było tak samo.

    p. m.

  • 5. Data: 2012-09-20 11:29:59
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-09-20, Piotr Hołda <p...@g...com> wrote:

    > Problem jest tylko taki, że trzeba gdzieś w chmurze umieścić namiary z dostępem do
    swojego
    > konta bankowego.

    Wiesz, "gdzieś w chmurze" to latają dużo poważniejsze dane niż czyjeś konto z
    fistaszkami. :)
    Jak nie masz zaufania do dostawcy pokroju Amazon, to zasadniczo nie bardzo jest jak
    Ci pomóc.
    Ale pocztę na gmailu masz, nie boisz się? :)

    > Dlatego ja preferuję prywatny serwerek do takich rzeczy. Z dostawami prądu
    > już chyba jest lepiej niż za PRLu? Ja w każdym razie nie pamiętam, żeby
    > mi przestano dostarczać. Poza tym są jeszcze UPS-y.

    I wydasz na to więcej niż zarobisz na tych odsetkach. Zwłaszcza doliczając
    koszty prądu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2012-09-20 12:24:47
    Od: "Jacek" <J...@b...pl>

    A smartfona masz ?
    Komputer który zawsze jest właczony masz ciągle pod ręką.

  • 7. Data: 2012-09-20 14:15:27
    Od: z...@g...com

    Piotrek a kompa masz cały czas włączonego nawet kiedy wyjeżdżasz na wakacje?
    Ze smartfonem jest o tyle problem że trzeba mieć dostęp do Internetu cały czas +
    kwestia bezpieczeństwa - trzymanie haseł na tym samym urządzeniu gdzie przychodzą sms
    kody - wolałbym tego uniknąć.
    Wojtku bawiłeś się tym Amazonem - dużo tam trzeba formalności, narzędzi i czy łatwo
    się wdraża swoje zabawki?

  • 8. Data: 2012-09-20 15:21:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-09-20, z...@g...com <z...@g...com> wrote:

    > Wojtku bawiłeś się tym Amazonem - dużo tam trzeba formalności,
    > narzędzi i czy łatwo się wdraża swoje zabawki?

    Rejestrujesz konto, aktywujesz, podpinasz kartę kredytową i możesz sobie stawiać
    serwery.
    W ciągu roku od założenia można sobie postawić darmowy serwer mikro:
    http://aws.amazon.com/free/
    do takich potrzeb myślę spokojnie wystarczy.

    A jak wdrażać? No postawisz sobie dowolnego linuksa i skonfigurujesz swój skrypt
    w cronie, to chodzić chyba będzie. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2012-09-20 16:07:07
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 września 2012 14:15:28 UTC+2 użytkownik Zibo napisał:
    > Piotrek a kompa masz cały czas włączonego nawet kiedy wyjeżdżasz na wakacje?

    Serwer tak.

  • 10. Data: 2012-09-27 19:49:32
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Użytkownik wrote:
    > Trochę informatycznie..
    > Kombinuję jak by tu przeskoczyć nieodnawialność lokaty.

    Ale do jakich lokat ma to zastosowanie? I czemu to ma byc oplacalne?

    Bezbelkowych nie ma, daja mi 7.5% na 6mc - chyba sie oplaca? (W IB)

    iMacro uzywalem jako plugin FF (liska ognistego) do hurtowego zakladania lokat
    w IB czy kasowania optymalnych (co do grosza) lokat w mB. Dawal rade ale chyba
    "z krona" to sie nie dalo go uruchomic.