  • 1. Data: 2012-09-19 21:38:08
    Temat: Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012?
    Od: "TS" <f...@d...com>

    Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012, ma najwyzsze oprecntowanie i
    mozna zalozyc przez internet ?

    Kwota 100 k PLN.

  • 2. Data: 2012-09-19 22:10:45
    Temat: Re: Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012?
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-19 21:38, TS pisze:
    > Ktore konto oszczednosciowe wrzesien 2012, ma najwyzsze oprecntowanie i
    > mozna zalozyc przez internet ?
    >
    > Kwota 100 k PLN.

    Bankowość osobista półbanku: rachunek a'vista WIBOR1M + 1.6% czyli
    aktualnie ~6.2%. Odliczyć trzeba 20zł opłaty za prowadzenie jeśli nie
    wydasz ich kartą (chyba) 2 tysięcy.

    Chyba że ktoś ma coś ciekawszego?

  • 3. Data: 2012-09-19 22:38:53
    Od: "TS" <f...@d...com>

    Użytkownik "osa" <w...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Bankowość osobista półbanku: rachunek a'vista WIBOR1M + 1.6% czyli
    > aktualnie ~6.2%. Odliczyć trzeba 20zł opłaty za prowadzenie jeśli nie
    > wydasz ich kartą (chyba) 2 tysięcy.
    >
    > Chyba że ktoś ma coś ciekawszego?

    Polbank jest za mocno oflline, moze cos full online ( bez chodzenia do
    placowek i dzwonienia na partylinie) ? Wszystko musi byc przez internet.
    Kiedys tak dzialaly lokaty getina.

  • 4. Data: 2012-09-19 22:55:59
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-19 22:38, TS pisze:
> [...]
    >>

    > Polbank jest za mocno oflline, moze cos full online ( bez chodzenia do
    > placowek i dzwonienia na partylinie) ? Wszystko musi byc przez internet.

    No to ja nie pomogę, ale mam nadzieję, że grupowicze coś dobrego
    podpowiedzą...

  • 5. Data: 2012-09-20 01:34:57
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Bankowość osobista półbanku: rachunek a'vista WIBOR1M + 1.6% czyli
    > aktualnie ~6.2%. Odliczyć trzeba 20zł opłaty za prowadzenie jeśli nie
    > wydasz ich kartą (chyba) 2 tysięcy.

    poprawka: Wibor 1M =4,89
    +1,6=6,49
    przy 100 kpln to juz sie oplaca nawet te 20 pln za prowadzenie zaplacic
    gdyby nie wydac tych 2 kpln, bo to i tak daje 6,25 razem...
    i limit dzienny przelewow 100 kpln - to juz prawie by wystarczylo a nie tak
    jak w dziwnym millennium max 50 kpln...

    Ja tam polecam, bo korzystam (trzeba uważać na przyszle przelewy bo od razu
    blokuja kwote i nie wliczaja w okres odsetkowy).

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 6. Data: 2012-09-20 01:36:35
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Polbank jest za mocno oflline, moze cos full online ( bez chodzenia do
    > placowek i dzwonienia na partylinie) ? Wszystko musi byc przez internet.
    > Kiedys tak dzialaly lokaty getina.

    tylko raz trzeba isc-zalozyc, potem juz luz.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 7. Data: 2012-09-20 17:39:48
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-20 01:34, wromek pisze:

    > poprawka: Wibor 1M =4,89
    > +1,6=6,49

    a to przeprasza, jakiś tydzień temu patrzyłem to wychodziło 6.2 :)

> [...]
    > gdyby nie wydac tych 2 kpln, bo to i tak daje 6,25 razem...
    > i limit dzienny przelewow 100 kpln - to juz prawie by wystarczylo a nie tak

    Wygląda ładnie...

    > Ja tam polecam, bo korzystam (trzeba uważać na przyszle przelewy bo od razu
    > blokuja kwote i nie wliczaja w okres odsetkowy).

    O ile blokada jest zadziwiająca, ale jeszcze do przełknięcia to brak
    odsetek za czas blokady to rozbój w biały dzień ;) Mają to w
    regulaminie, czy po prostu tak to działa i nikt się tym nie przejmuje?

  • 8. Data: 2012-09-20 18:09:17
    Od: osa <w...@p...fm>

    Ok. Już wiem czemu napisałem 6.2% tyle mi wyszło po odliczeniu 20zł za
    prowadzenie ;)

  • 9. Data: 2012-09-20 23:13:11
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > O ile blokada jest zadziwiająca, ale jeszcze do przełknięcia to brak
    > odsetek za czas blokady to rozbój w biały dzień ;) Mają to w regulaminie,
    > czy po prostu tak to działa i nikt się tym nie przejmuje?

    na partylajnie powiedzieli, ze to jest w regulaminie, ja sam nie
    sprawdzalem.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 10. Data: 2012-09-22 09:43:41
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    > Ok. Już wiem czemu napisałem 6.2% tyle mi wyszło po odliczeniu 20zł za
    > prowadzenie ;)

    ale to przy saldzie =75 kpln ;)
    a i to dokladniej wychodzi 6,17
    poza tym istnieje szansa wydac te 2 kpln zeby prowadzenie bylo gratis ;)
    (mi juz niewiele brakuje za wrzesien)

    --
    pozdrawiam, wromek