  • 1. Data: 2012-09-19 21:23:13
    Temat: 7% na koncie oszczędnościowym w... mBanku :)
    Od: gral <n...@e...pl>

    Tak, tak, to nie pomyłka.
    W wyniku promocji od wczoraj mBank oferuje 7% na mSaverze (9% dla nowych
    klientów banku). Warunki:
    - przez 6 miesięcy od założenia
    - zakładać można do 31.12.
    - do 10k PLN (gdy saldo większe cała kwota oprocentowana na 3,5%)
    Standardowe warunki mSavera:
    - jedna wypłata w miesiącu za free
    - można zamknąć po 6 miesiącach za free.

    O ile dobrze rozumiem zasady działania można wstrzymać zadeklarowane
    przy zakładaniu bzdety typu stała wpłata co miesiąc, procent od
    transakcji kartą itp.itd. a po prostu wpłacić z eKonta 10k i już mamy 7%
    na pół roku z dostępnością bezpłatną raz w miesiącu.

  • 2. Data: 2012-09-19 22:02:30
    Temat: Re: 7% na koncie oszczędnościowym w... mBanku :)
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-19 21:23, gral pisze:
    > Tak, tak, to nie pomyłka.

    Tego się po nich nie spodziewałem ;)

> [...]
    > transakcji kartą itp.itd. a po prostu wpłacić z eKonta 10k i już mamy 7%
    > na pół roku z dostępnością bezpłatną raz w miesiącu.

    Niestety coś trzeba wybrać... np. miesięczna wpłata w wysokości 1zł i
    pierwszy przelew na 9994zł ;) pozostałe 6 wskoczy co miesiąc do momentu
    wypłaty po promocyjnych miesiącach ;) Być może można zaszaleć i wpłacić
    9995 bo chyba będzie tylko pięć dopłat po 1zł ;)

  • 3. Data: 2012-09-19 22:08:19
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-19 22:02, osa pisze:

> [...]
    > wypłaty po promocyjnych miesiącach ;) Być może można zaszaleć i wpłacić
    > 9995 bo chyba będzie tylko pięć dopłat po 1zł ;)

    Zauważyłem jeszcze, że we wniosku modyfikującym można zawiesić regularne
    wpłaty więc tak jak pisałeś można wpłacić 10k i zapomnieć o produkcie na
    6 miesięcy.

  • 4. Data: 2012-09-19 23:20:29
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "gral" <n...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kartą itp.itd. a po prostu wpłacić z eKonta 10k i już mamy 7% na pół roku
    > z dostępnością bezpłatną raz w miesiącu.

    Zgodnie z regulaminem co miesiąc trzeba wpłacać minimum 1.000 PLN i co
    ciekawe jeśli przekroczy się maksymalną wartość mSavera (tj. 10.000 PLN) to
    "dla całości środków wpłaconych na rachunku mSAVER, zostanie naliczone
    oprocentowanie nominalne, zgodne z Tabelą Oprocentowania. " czyli po
    przekroczeniu 10.000 tracimy dla całości promocyjne oprocentowanie.
    Jeśli ktoś chce się w to bawić to trzeba dobrze policzyć.

  • 5. Data: 2012-09-19 23:26:38
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-19 23:20, Przemek pisze:
> [...]
    > przekroczeniu 10.000 tracimy dla całości promocyjne oprocentowanie.
    > Jeśli ktoś chce się w to bawić to trzeba dobrze policzyć.

    Wpłacić 10000 i zablokować dalsze wpłaty i już o niczym nie trzeba
    pamiętać o ile odsetki nie są traktowane jako wpłaty... a są?

  • 6. Data: 2012-09-19 23:28:52
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-19 23:26, osa pisze:

    > Wpłacić 10000 i zablokować dalsze wpłaty i już o niczym nie trzeba
    > pamiętać o ile odsetki nie są traktowane jako wpłaty... a są?

    chyba jednak są... więc trzeba tam trzymać tyle, żeby z odsetkami dawało
    mniej niż 10000 :/

  • 7. Data: 2012-09-19 23:35:59
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    > chyba jednak są... więc trzeba tam trzymać tyle, żeby z odsetkami dawało
    > mniej niż 10000 :/

    Oferta z gatunku "na pewno nie doczytają regulaminu i wpłacą za dużo/za mało
    i wtedy mamy ich". IMO bardzo źle świadczy o banku jeśli dają ofertę z
    takimi kruczkami. Ja sobie odpuszczę dla zasady.

  • 8. Data: 2012-09-19 23:41:06
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    > Wpłacić 10000 i zablokować dalsze wpłaty i już o niczym nie trzeba
    > pamiętać o ile odsetki nie są traktowane jako wpłaty... a są?

    Właśnie nie można wpłacić 10.000 i zablokować dalsze wpłaty bo jak napisano
    w regulaminie podwyższone oprocentowanie rachunku mSaver zostanie wyłączone
    w kolejnym miesiącu kalendarzowym, następującym po miesiącu, w którym na
    rachunku eKONTO nie dokonano wpłaty nowych środków w wysokości nie niższej
    niż 1000 PLN.

  • 9. Data: 2012-09-19 23:42:55
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-19 23:41, Przemek pisze:

> [...]
    > rachunku eKONTO nie dokonano wpłaty nowych środków w wysokości nie niższej

    Na ekonto wpłacasz min. 1000zł, ale na msavera już wpłacać nie musisz ;)

  • 10. Data: 2012-09-19 23:45:34
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-19 23:35, Przemek pisze:

    > Oferta z gatunku "na pewno nie doczytają regulaminu i wpłacą za dużo/za mało
    > i wtedy mamy ich". IMO bardzo źle świadczy o banku jeśli dają ofertę z
    > takimi kruczkami.

    racja. Ale teraz - niestety - większość ofert ma kruczki. Ale jak na
    konto oszczędnościowe to i tak nieźle...

    > Ja sobie odpuszczę dla zasady.

    Tylko gdzie dają 7% na KO? Dobra, w DB ale mam uczulenie na kurierów...