  • 1. Data: 2016-10-14 18:59:34
    Temat: paypal - zmiana hasła dostępu
    Od: "bonfiacy" <b...@d...zespamem>

    Czy jakaś mądra głowa może mi podać wytyczne do zmiany hasła do paypala?
    Ten cały amerykański system zgłupiał. Po latach stwierdziłem, że mam zbyt
    banalne hasło i postanowiłem go wzmocnić.
    Dotychczas nieraz zmieniałem hasła dostępu czy to serwisy aukcyjne, czy to
    konto bankowe, skrzynki mailowe i nigdy z tym nie było problemu klepało się
    swoje stare hasło, a potem 2x nowe i po zawodach.
    A tu niby wypasiony system przyjął zmianę hasła przez jego 2 krotne
    klepnięcie (w klepaniu widać, że nie ma pomyłki bo automat sprawdza
    poprawność dwóch tych okienek, a potem i tak nie można się na niego
    zalogować - tak jakby zmnienił na coś innego...
    A potem próba przejścia od nowa procedury kolejnej zmiany hasła, skoro na
    poprzenio zmienionym za pierona nie chce się zalogować. Przed zmianą na
    starym wieloletnim haśle bez problemu się zalogowałem - przed tym zanim
    wpadłem na pomysł zmiany.
    W pewnym momencie przy próbie pchnięcia nowego hasła wypasiony system paypal
    wyrzuca info, że "wystąpił błąd po naszej stronie, spróbuj ponownie"
    A po ponownym spróbowaniu głupkowaty komunikat, że:
    "Podane hasło nie spełnia naszych wymogów bezpieczeństwa. Utwórz inne hasło"
    Co kurde za trudne? Za dużo znaków specjalnych? Duże litery? Za długie?
    (ponoć łyka tylko do 20, więc zmieściłem się w 20 znakach, oczywiste jest,
    że bez polskich ogonków, może nie lubią podkreślenia "_"? Próbowałem bez
    podkreślenia, też nic to nie wnosi.
    Wcześniej nowe hasło mam stworzone na boku w txt aby wykluczyć, że się
    gdzieś rąbnąłem.
    Próby wręcz z kopiuj wklej z txt też nic nie wnoszą, niby je prawidłowo
    zatwierdza, a za pierona i tak potem na nie się nie można zalogować.
    A może sam system odrzuca nawet prawidłowe hasło, bo to jakieś ich kolejne
    zabieczenie czy co? I może np odetka się następnego dnia?
    Informacja w podpowiedzi mówi:
    "użyj przynajmniej jednej cyfry lub jednego symbolu (np. !@#$%()."
    To co mam rozumieć, że np. ^&*-+=_ już nie mogą być? Że duże litery nie mogą
    być? Bo nic nie mówią o małych, dużych.
    Ile mam zgadywać co jest nie halo?
    Stare hasło miałem całe z małych liter i dwie cyferki, bez znaków
    specjalnych, co za dużo cyferek użyłem? Za dużo znaków specjalnych?
    Mimo, że po wklepaniu do pierwszego okna i drugiego powtórkowego automat je
    zaptaszkował zieloną V-ką czyli że przyjął, to za chwilę robi o nie dym.
    I bądź tu mądry, bo nie da się w nieskonczoność tego próbować, bo za chwilę
    system uznaje cię za intruza i kończą się próby na kilka godzin. Nawet nie
    wiem na ile, bo ich wypasione FAQ o tym nie wspomina. Póki co ustaliłem, że
    jak robisz próby logowania a hasła logowanie nie łyka, to godzina przerwy po
    bodajże 5 próbach jest zbyt krótkim czasem aby się system logowania odetkał.
    Dopiero jak po jakiś 3h mogłem podjąć nową próbę.
    Paypal pomoc: Skontaktuj się z nami przez napisz do nas, tylko żeby napisać
    chcą żebym się zalogował. Jak mam się logować skoro nie przyjmuje mi nowego
    hasła które ponoć łyknął system jako już zmienione, gdzie nawet mail
    przyszedł.
    Nie będę dzwonił na jakieś durne extra płatne 801xxxxx, czy jakieś tam
    międzynarodowe +353 1 436 90 34 i co po angielsku mam z Irandczykami
    szprechać?
    Zmieniałem już próbnie hasło 2x (bo chcę odetkać tą niemoc i próbuję to
    ugryźc kolejnymi próbami), dostawałem za każdym razem info na maila, że
    system zmienił hasło a za cholerę dalej w kolejnych zmianach na tych nowych
    hasłach nie mogłem się zalogować. Mogliby się precyzyjniej określić co im
    konkretnie się nie widzi, a nie wróżenie z fusów.

  • 2. Data: 2016-10-15 16:17:30
    Temat: Re: paypal - zmiana hasła dostępu
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    bonfiacy wrote:

    > Czy jakaś mądra głowa może mi podać wytyczne do zmiany hasła do paypala?

    Nie chce mi się czytać tego całego wywodu. Hasło ma mieć od 8 do 20 znaków.
    System PayPal pozwala zmienić hasło na dłuższe niż 20 znaków, nie można się
    potem zalogować na to hasło (może się da po wpisaniu pierwszych 20 znaków).

    Jeżeli podałeś hasło dłuższe niż 20 znaków to jest ono przyczyną problemów.

    --
    Wysłane z pola.

  • 3. Data: 2016-10-15 16:21:25
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    janek z pola wrote:

> [...]
    > 20 znaków).
    >
    > Jeżeli podałeś hasło dłuższe niż 20 znaków to jest ono przyczyną

    Przerbnąłem przez oryginalną wiadomość dalej. Jeżeli hasło ma do 20 znaków,
    to sprawdź jaki masz komunikat na niemożliwości logowania. Po 6-tej
    nieudanej próbie logowania komunikat będzie, że masz tymczasowo zablokowaną
    możliwość logowania. Wtedy albo czekasz, albo szukasz takiego innego
    formularza do zmiany hasła, gdzie trzeba podać numer konta albo karty
    płatniczej przypisanej do profilu PayPayl - zmiana z tego formularza
    resetuje liczbę nieudanych prób logowania.

    --
    Wysłane z pola.