    From: janek z pola <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: paypal - zmiana hasła dostępu
    Date: Sat, 15 Oct 2016 16:17:30 +0200

    bonfiacy wrote:

    > Czy jakaś mądra głowa może mi podać wytyczne do zmiany hasła do paypala?

    Nie chce mi się czytać tego całego wywodu. Hasło ma mieć od 8 do 20 znaków.
    System PayPal pozwala zmienić hasło na dłuższe niż 20 znaków, nie można się
    potem zalogować na to hasło (może się da po wpisaniu pierwszych 20 znaków).

    Jeżeli podałeś hasło dłuższe niż 20 znaków to jest ono przyczyną problemów.

    --
    Wysłane z pola.