  • 1. Data: 2016-10-14 20:02:07
    Temat: KNF ma nowego szefa
    Od: Kris <k...@g...com>

    KNF ma nowego szefa a tu cisza?
    Nawet Tomasz "SKOK" Chmielewski przegapił?

  • 2. Data: 2016-10-20 17:21:42
    Temat: Re: KNF ma nowego szefa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >KNF ma nowego szefa a tu cisza?
    >Nawet Tomasz "SKOK" Chmielewski przegapił?

    Nie tylko szefa
    http://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/z-przedsz
    kola-niebieskie-migda%C5%82y-przez-biuro-pos%C5%82an
    ki-pis-do-knf/ar-AAjaPYy

    Choc tak prawde mowiac ... w KNF tez pewnie jest potrzebny specjalista
    od mediow, a tu takiego mamy, patrzac po wyksztalceniu ...

    J.

  • 3. Data: 2016-10-20 17:52:54
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 10/21/2016 12:21 AM, J.F. wrote:
> [...]
    >

    > Choc tak prawde mowiac ... w KNF tez pewnie jest potrzebny specjalista
    > od mediow, a tu takiego mamy, patrzac po wyksztalceniu ...

    Kto powiedział, że w nadzorze finansowym powinni pracować sami
    ekonomiści? Wicedyrektorem gabinetu KNF właśnie została była
    asystentka posłanki PiS wcześniej zatrudniona w przedszkolu
    Niebieskie Migdały i warsztatowni dla dzieci ,,Konfacela" -
    dowiedział się ,,Newsweek".

    Pracę dostała bez konkursu (...) wcześniej pracowała jeszcze w
    poznańskim przedszkolu ,,Niebieskie Migdały", warsztatowni dla
    dzieci ,,Konfacela", biurze reklamy MichArt (montaż reklam z
    pleksi) oraz agencji artystyczno-reklamowej Bardabusz
    (prowadzenie imprez, organizacja koncertów Kate Ryan).

    *Wicedyrektorem gabinetu KNF*

    O kurna. Napiszcie, że dzisiaj 1 kwietnia, bo nie wierzę!

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 4. Data: 2016-10-20 19:17:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości
> [...]

    >*Wicedyrektorem gabinetu KNF*
    >O kurna. Napiszcie, że dzisiaj 1 kwietnia, bo nie wierzę!

    Oj tam oj tam ... dyrektor gabinetu ... a co to w zasadzie za
    stanowisko, bo brzmi troche jak sekretarka, szczegolnie, ze wice :-)

    A w tym przedszkolu to tez nie wiadomo co robila
    Mogla byc opiekunka, pardon - nauczycielka przedszkolna, sprzataczka,
    albo prezesem zarzadu :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-10-21 12:07:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 października 2016 17:53:00 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski
    napisał:

    > *Wicedyrektorem gabinetu KNF*
    >
    > O kurna. Napiszcie, że dzisiaj 1 kwietnia, bo nie wierzę!
    A jakie kwalifikacje wg Ciebie powinna miec sekretarka?
    Bo "wicedyrektor gabinetu" to taka ładna nazwa stanowiska zwanego dawnej
    "sekretarka"
    .
    A tak z czystej ciekawości- doczytał ktoś jakie kwalifikacje miała sekretarka czy tak
    nowocześniej zwana wicedyrektor poprzedniego szefa KNF?

  • 6. Data: 2016-10-21 15:41:27
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 10/21/2016 07:07 PM, Kris wrote:

    > A jakie kwalifikacje wg Ciebie powinna miec sekretarka?
    > Bo "wicedyrektor gabinetu" to taka ładna nazwa stanowiska zwanego dawnej
    "sekretarka"

    Chcesz powiedzieć że w departamentach KNF pracują tylko dwie osoby?
    Dyrektor, i jego zastępca ("dawniej sekretarka")?

    Do zadań Gabinetu Komisji należy:

    1) merytoryczno - organizacyjna obsługa prac Komisji, Przewodniczącego
    Komisji oraz Zastępców Przewodniczącego;

    2) prowadzenie i koordynacja spraw wynikających ze współdziałania
    Przewodniczącego Komisji z organami administracji;

    3) projektowanie struktur i koordynowanie tworzenia regulacji
    wewnętrznych Urzędu Komisji;

    4) prowadzenie spraw związanych z audytem wewnętrznym, w tym
    sporządzanie rocznego planu audytu i sprawozdań z jego wykonania oraz
    przeprowadzanie planowych i nieplanowych audytów;

    5) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem Dziennika Urzędowego
    Komisji Nadzoru Finansowego.

    Moja przedszkolanka nie była biegła w audytach finansowych, ale to było
    dawno temu i być może teraz MEN wprowadził inne wytyczne programowe w
    przedszkolach.

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 7. Data: 2016-10-21 16:07:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 21 października 2016 15:41:31 UTC+2 użytkownik Tomasz Chmielewski
    napisał:

    > Moja przedszkolanka nie była biegła w audytach finansowych, ale to było
    > dawno temu i być może teraz MEN wprowadził inne wytyczne programowe w
    > przedszkolach.

    A jakie kwalifikacje miała sekretarka poprzedniego szefa KNFu wiesz może?

  • 8. Data: 2016-10-21 16:21:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    napisał:
    > Dyrektor, i jego zastępca ("dawniej sekretarka")?
    Dyrektor się nie zmienił- Marzena Borowiec
    Zmienił/a się tylko wicedyrektor
    Czy z tego warto aferę kręcić?
    Poprzedni vice to (wg googla) Piotr Zmarlicki.

  • 9. Data: 2016-10-21 16:28:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup
    On 10/21/2016 07:07 PM, Kris wrote:

    >Chcesz powiedzieć że w departamentach KNF pracują tylko dwie osoby?
    >Dyrektor, i jego zastępca ("dawniej sekretarka")?

    No nie, skoro jest dyrektor i wice, do przydalyby sie jeszcze pare
    osob do roboty :-)

    >Do zadań Gabinetu Komisji należy:

    Ale warto pamietac, ze jest jeszcze Urzad KNF, ktory wykonuje/odwala
    za czlonkow KNF/ cala urzednicza robote.

    >1) merytoryczno - organizacyjna obsługa prac Komisji,
    >Przewodniczącego Komisji oraz Zastępców Przewodniczącego;

    Rezerwacja sali, zapewnienie kawy, napisanie i wydrukowanie planu i
    takie tam :-)

    >2) prowadzenie i koordynacja spraw wynikających ze współdziałania
    >Przewodniczącego Komisji z organami administracji;

    Umowienie spotkania, np w restauracji Sowa, choc to juz chyba jest
    niemodne :-)

> [...]
    >przeprowadzanie planowych i nieplanowych audytów;

    >5) prowadzenie spraw związanych z wydawaniem Dziennika Urzędowego

    I tu sie dziennikarskie wyksztalcenie moze przydac ... choc DU to
    jakby malo dziennikarki wymaga :-)

    >Moja przedszkolanka nie była biegła w audytach finansowych, ale to
    >było dawno temu i być może teraz MEN wprowadził inne wytyczne
    >programowe w przedszkolach.

    a) nikt nie pisal, ze byla przedszkolanka.
    b) taka dyrektorka w przedszkolu ma juz inne zadania, wrecz calkiem
    inne niz przedszkolanka.

    J.

  • 10. Data: 2016-10-21 17:19:37
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 10/21/2016 11:07 PM, Kris wrote:

    > A jakie kwalifikacje miała sekretarka poprzedniego szefa KNFu wiesz może?

    To nie jest sekretarka, to zastępca dyrektora.

    Poprzedni - Piotr Zmarlicki - radca prawny, prawnik i specjalista w NBP,
    z tego co piszą google, prowadził jakieś wykłady na tematy ekonomiczne /
    prawnicze, i pisał coś na te tematy.

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com