  • 1. Data: 2013-02-21 22:00:11
    Temat: paypal - przewalutowanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam prośbę o wyjaśnienie, jak technicznie zrobić to w paypalu.
    Mam tam kilkazłotych i kilka dolarów.
    Chciałbym to w całosci w złotówkach przelaćdo banku w polsce, konkretnie do
    mbanku.

    Jak przewalutować dolary na pln w paypalu?

    Jest tam opcja "zamknij saldo w danej walucie" ale co to oznacza?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 2. Data: 2013-02-21 22:45:56
    Temat: Re: paypal - przewalutowanie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
> [...]
    > mbanku.
    >
    > Jak przewalutować dolary na pln w paypalu?
    >
    > Jest tam opcja "zamknij saldo w danej walucie" ale co to oznacza?

    blisko jestes

    profil , moje pieniedze, zarzadzanie walutami

    tam gdzie jest to zamknij saldo w danej walucie masz po prawej stronie
    konwerter

    zobacz co ci wyjdzie
    ja niestety mam zero na koncie wiec nie mam jak sprawdzic.

  • 3. Data: 2013-02-22 03:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > konwerter
    >
    > zobacz co ci wyjdzie
    > ja niestety mam zero na koncie wiec nie mam jak sprawdzic.

    dzięki, znalazłem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"