  • 1. Data: 2013-02-21 13:38:03
    Temat: BZWBK (centrum24) leci
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Przy logowaniu żądają zmiany hasła. Owszem, uprzedzali wcześniej, że
    będzie maskowane.
    Więc wklepuję stare hasło, nowe hasło (które spełnia warunki, a od
    starego różni się tylko jedną literką), klepię "Dalej", a ono wywala:

    Błąd (531/189230)

    i mowy nie ma, żeby dotrzeć do swojego konta.

    Panowie komputerowcy/bankowcy z BZWBK - system się testuje w nocy z
    soboty na niedzielę i nie puszcza się go do użytku dopóki nie jest sprawny.
    Proponuję kogoś-tam przekwalifikować na sprzedawcę na zieleniaku, bo do
    poważniejszych rzeczy nie nadaje się.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 2. Data: 2013-02-21 14:25:10
    Temat: Re: BZWBK (centrum24) leci
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-02-21 13:38, Maruda pisze:
> [...]
    >
    > Błąd (531/189230)
    >
    > i mowy nie ma, żeby dotrzeć do swojego konta.

    Miałem to samo. Musieli mi w oddziale resetować i dawać nową kopertę z
    hasłem tymczasowym. I weź tu człowieku tłumacz, że to nie Twoja wina, że
    hasło masz zapisane, że je poprawnie wprowadzasz i że go nie zapomniałeś.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2013-02-21 19:22:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" kg577m$v9i$...@n...news.atman.pl

> [...]
    tymczasowym. I weź tu człowieku tłumacz, że to nie
    > Twoja wina, że hasło masz zapisane, że je poprawnie wprowadzasz i że go nie

    U mnie też zakończyło się razu pewnego nową kopertą -- szkoda,
    że w owej kopercie nie było banknotów... :(

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-02-22 10:30:40
    Od: Z...@b...pl

    W dniu czwartek, 21 lutego 2013 13:38:03 UTC+1 użytkownik Maruda napisał:
> [...]
    >
    > Proponuję kogoś-tam przekwalifikować na sprzedawcę na zieleniaku, bo do

    Prosimy o przesłanie szczegółowego opisu tej sytuacji (na czym polega
    problem, co się wyświetla, czy pojawia się komunikat, jaki?, itp.) wraz z
    zrzutami ekranu (jeśli to możliwe) na adres p...@b...pl. Sprawdzimy to i
    odpowiemy. Może Pan również skontaktować się w tej sprawie z infolinią BZ
    WBK: 1 9999.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

  • 5. Data: 2013-02-22 10:37:28
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-02-22 10:30, Z...@b...pl napisał(a):
> [...]
    > odpowiemy. Może Pan również skontaktować się w tej sprawie z infolinią BZ

    Przecież napisał dokładnie na czym polega problem i co wypluwa system.

    Poza tym: jaka stawka obowiązuje w BZWBK/KB za betatestowanie systemu
    transakcyjnego?

    --
    TrzyLinie

  • 6. Data: 2013-02-22 23:11:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" kg7e6s$231$...@d...me

    > Poza tym: jaka stawka obowiązuje w BZWBK/KB za betatestowanie systemu
    transakcyjnego?

    Praca zostanie potraktowana jako bezpłatna praktyka uczniowska... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'