eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2013-02-21 17:51:16
    Temat: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
    Od: xbartx <b...@h...net>


    Pisałem już na grupie o mojej reklamacji transakcji kartą w tym półbanku,
    że po 60 dniach roboczych (sic!), ktoś się w końcu ogarnął i nią
    zainteresował i przysłał mi papiery do wypełnienia. W końcu dostałem
    odpowiedź i co się dowiaduję? Że bank po całym tym czekaniu, cholera wie
    po co, wysłał mi w końcu niezbędny papier, która mam wypełnić. Jako, że
    półbank w końcu otrzymał "wszelkie informację i dokumentację" w te pędy
    wziął się do roboty. Co za profesjonalizm. Co za szybkość.
    Cóż, po prostu zwykła żenada w czystej niezmąconej postaci. Bardziej się
    ośmieszyć już chyba nie da. Oj coś czuję, że te 5% mnie tam długo nie
    przytrzyma. Tata straszy "wielką dejtą" a synek, okazuje się zwykłym
    półbankiem.


    =====
    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na reklamację z dnia 11.02.2013r. dotyczącą terminu
    rozpatrzenia reklamacji przekazujemy następujące wyjaśnienia.

    Wyjaśniamy, że po otrzymaniu Pana reklamacji szczegółowo
    przeanalizowaliśmy zgłoszenie. Informujemy, że zgodnie z obowiązującym
    Regulaminem Obsługi Produktów Alior Sync:

    ,,Reklamacje §61.
    3. Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, jednakże termin może ulec
    przedłużeniu w przypadku Operacji zagranicznej lub z innych ważnych
    przyczyn niezależnych od Banku. Klient zostanie poinformowany o
    przedłużającym się ponad 30 lub 60 dni (w przypadku Kart) roboczych
    terminie rozpatrywania reklamacji.
    (...)5. Klient zobowiązany jest dostarczyć Bankowi wszelkie informacje
    oraz dokumentację dot. reklamacji i współpracować z Bankiem do czasu
    zakończenia rozpatrywania reklamacji."

    W tym miejscu pragniemy podkreślić, że Bank rozpoczął proces reklamacyjny
    niezwłocznie po otrzymaniu niezbędnych dokumentów. Informujemy, że
    rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin
    około 14.04.2013r. Zapewniamy, że czas oczekiwania na rozpatrzenie
    reklamacji nie wynika ze złej woli Banku, a konieczności procesowania
    reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami. Jednocześnie
    przepraszamy, jeśli w Pana odczuciu, czas realizacji reklamacji jest zbyt
    długi.

    Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą wystarczające.

    Z poważaniem

    Pełnomocnik
    Zespół Reklamacji i Skarg
    Departament Jakości i Innowacji
    Alior Sync
    =====


    --
    xbartx


  • 2. Data: 2013-02-21 19:01:10
    Temat: Re: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Informujemy, że
    > rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin
    > około 14.04.2013r.

    >
    > Pełnomocnik
    > Zespół Reklamacji i Skarg
    > Departament Jakości i Innowacji
    > Alior Sync


    "Departament Jakości i Innowacji"
    Zgadzam się. Przewidywany termin rozpatrywania reklamacji w okolicach 5
    miesięcy to rzeczywiście niebywała Jakość i Innowacja.


  • 3. Data: 2013-02-21 20:25:42
    Temat: Re: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
    Od: Goblin <g...@b...pl>

    xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Pisałem już na grupie o mojej reklamacji transakcji kartą w tym półbanku,
    > że po 60 dniach roboczych (sic!), ktoś się w końcu ogarnął i nią
    > zainteresował i przysłał mi papiery do wypełnienia. W końcu dostałem
    > odpowiedź i co się dowiaduję? Że bank po całym tym czekaniu, cholera wie
    > po co, wysłał mi w końcu niezbędny papier, która mam wypełnić. Jako, że
    > półbank w końcu otrzymał "wszelkie informację i dokumentację" w te pędy
    > wziął się do roboty. Co za profesjonalizm. Co za szybkość.
    > Cóż, po prostu zwykła żenada w czystej niezmąconej postaci. Bardziej się
    > ośmieszyć już chyba nie da. Oj coś czuję, że te 5% mnie tam długo nie
    > przytrzyma. Tata straszy "wielką dejtą" a synek, okazuje się zwykłym
    > półbankiem.
    >
    >
    > =====
    > Szanowny Panie,
    >
    > W odpowiedzi na reklamację z dnia 11.02.2013r. dotyczącą terminu
    > rozpatrzenia reklamacji przekazujemy następujące wyjaśnienia.
    >
    > Wyjaśniamy, że po otrzymaniu Pana reklamacji szczegółowo
    > przeanalizowaliśmy zgłoszenie. Informujemy, że zgodnie z obowiązującym
    > Regulaminem Obsługi Produktów Alior Sync:
    >
    > ,,Reklamacje §61.
    > 3. Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, jednakże termin może ulec
    > przedłużeniu w przypadku Operacji zagranicznej lub z innych ważnych
    > przyczyn niezależnych od Banku. Klient zostanie poinformowany o
    > przedłużającym się ponad 30 lub 60 dni (w przypadku Kart) roboczych
    > terminie rozpatrywania reklamacji.
    > (...)5. Klient zobowiązany jest dostarczyć Bankowi wszelkie informacje
    > oraz dokumentację dot. reklamacji i współpracować z Bankiem do czasu
    > zakończenia rozpatrywania reklamacji."
    >
    > W tym miejscu pragniemy podkreślić, że Bank rozpoczął proces reklamacyjny
    > niezwłocznie po otrzymaniu niezbędnych dokumentów. Informujemy, że
    > rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin
    > około 14.04.2013r. Zapewniamy, że czas oczekiwania na rozpatrzenie
    > reklamacji nie wynika ze złej woli Banku, a konieczności procesowania
    > reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami. Jednocześnie
    > przepraszamy, jeśli w Pana odczuciu, czas realizacji reklamacji jest zbyt
    > długi.
    >
    > Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą wystarczające.
    >
    > Z poważaniem
    >
    > Pełnomocnik
    > Zespół Reklamacji i Skarg
    > Departament Jakości i Innowacji
    > Alior Sync
    > =====
    >


    Napisz do KNF, powolaj sie na uchwalone przez z nich w 2011 terminy
    rozpatrywania reklamacji, niech ktos w koncu utrze nosa temu Aliorowi.
    --
    Goblin


  • 4. Data: 2013-02-21 21:40:52
    Temat: Re: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:25:42 +0000, Goblin napisał(a):

    > Napisz do KNF, powolaj sie na uchwalone przez z nich w 2011 terminy
    > rozpatrywania reklamacji, niech ktos w koncu utrze nosa temu Aliorowi.

    U arbitra mam sprawę już grubo od ponad roku to i w KNF mogę mieć ;)
    Poszła skarga, także zobaczymy co to da.



    --
    xbartx


  • 5. Data: 2013-02-22 04:07:53
    Temat: Re: Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Goblin" kg5sbk$s8i$...@n...task.gda.pl

    > Napisz do KNF, powolaj sie na uchwalone przez z nich w 2011 terminy
    > rozpatrywania reklamacji, niech ktos w koncu utrze nosa temu Aliorowi.

    Jak Ci nie wstyd?! Dzieci chcesz bić?!? SyneCek
    dorośnie i będzie OK... zaczekaj cierpliwie brutalu!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1