  • 1. Data: 2010-09-14 19:52:44
    Temat: otworzenie rachunku na paszport
    Od: Rezydent <r...@g...pl>

    Obywatel PL
    paszport PL, brak dowodu osobistego

    w paszporcie jest PESEL nie ma adresu, czy jest jakis bank, ktory otworzy
    rachunek osobisty ?

    --
    Rezydent

  • 2. Data: 2010-09-14 20:10:10
    Temat: Re: otworzenie rachunku na paszport
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Rezydent w <news:op.vi1f56sgpnzqs0@acer-8249472990>:

    > Obywatel PL
    > paszport PL, brak dowodu osobistego

    > w paszporcie jest PESEL nie ma adresu, czy jest jakis bank, ktory otworzy
    > rachunek osobisty ?

    Znam taki, który otworzy na paszport bez pesela. Czyli odpowiedź brzmi TAK.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2010-09-14 20:18:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/14/2010 2:52 PM, Rezydent wrote:
    > Obywatel PL
    > paszport PL, brak dowodu osobistego
    >
    > w paszporcie jest PESEL nie ma adresu, czy jest jakis bank, ktory
    > otworzy rachunek osobisty ?

    kazdy bank, ktory prowadzi rachunki dla nierezydentow.

  • 4. Data: 2010-09-14 21:18:37
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 14 Sep 2010 15:18:50 -0500, witek napisał(a):

    > kazdy bank, ktory prowadzi rachunki dla nierezydentow.

    ciekawe rozwiązanie dla tych, którzy nie chcą wysyłać do odbiorców swojego
    adresu zameldowania, bo na razie znam tylko Alior co wysyła adres
    zamieszkania wpisywany w system z oświadczenia

    Czy wtedy przy zakladaniu konta podaje się jakiś adres ?
    zagraniczny ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kolejowo
    http://foto.3mam.net/album2/Kolejowe_watki/index3.ph

  • 5. Data: 2010-09-14 21:19:03
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Rezydent" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Obywatel PL
    > paszport PL, brak dowodu osobistego
    >
    > w paszporcie jest PESEL nie ma adresu, czy jest jakis bank, ktory otworzy
    > rachunek osobisty ?

    Facet w Aliorze zapewniał mnie, że otworzy mi na paszport.
    Mój dowód jest nieco sfatygowany i koleś nie chciał na niego otworzyć (jego
    strata).
    Powiedział mi, jak przyniosę paszport to otworzy.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2010-09-15 10:34:06
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 14 Wrz, 23:19, "Stolat" <c...@g...pl> wrote:

    > Facet w Aliorze zapewniał mnie, że otworzy mi na paszport.
    > Mój dowód jest nieco sfatygowany i koleś nie chciał na niego otworzyć (jego
    > strata).

    Jak kawalek plastiku moze byc sfatygowany?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 7. Data: 2010-09-15 11:14:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-15 12:34, Rafal M pisze:

    > Jak kawalek plastiku moze byc sfatygowany?

    Połóż na szynie tramwajowej i poczekaj aż przejedzie ;)

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-09-15 11:41:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09/15/2010 01:14 PM), Liwiusz wrote:

    > Połóż na szynie tramwajowej i poczekaj aż przejedzie ;)

    Widziałem dowód z którego można było odczytać tylko tyle że jest
    prawdopodobnie dowodem osobistym i część peselu.

    Po prostu się starł.

    p. m.

  • 9. Data: 2010-09-15 15:28:25
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości

    Jak kawalek plastiku moze byc sfatygowany?

    Ano może :) kiedyś mi się "złamał" w kieszeni i zaczął pękać w poprzek
    został sklejony taśmą bezbarwną co by się nie rozpadł :).
    A to było kilka lat temu i teraz prawie pękł na pół tylko taśma go trzyma.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 10. Data: 2010-09-15 16:36:50
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Rezydent <r...@g...pl> dared to write:
    > Obywatel PL
    > paszport PL, brak dowodu osobistego
    >
    > w paszporcie jest PESEL nie ma adresu, czy jest jakis bank, ktory
    > otworzy rachunek osobisty ?

    Każdy, który otwiera przez kuriera (czyli większość).

    k.