  • 1. Data: 2010-09-14 15:10:53
    Temat: konsolidacja - w jakim banku ?
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    Witam

    Mozecie polecic bank, do ktorego warto isc ze sprawa konsolidacji
    kredytow ? Zalezy mi na tym, zeby dalo sie skonsolidowac kredyty i karty
    kredytowe oraz zeby procedura byla "przyjazna dla klienta" - bez sterty
    dokumentow czy innych udziwnien.

    Pzdr

    Artur

  • 2. Data: 2010-09-14 16:39:56
    Temat: Re: konsolidacja - w jakim banku ?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Artur Kosmal pisze:

> [...]
    > kredytow ? Zalezy mi na tym, zeby dalo sie skonsolidowac kredyty i karty
    > kredytowe oraz zeby procedura byla "przyjazna dla klienta" - bez sterty

    Teraz to pewności nie mam, ale jak ja przenosiłem KK do Polbanku, to
    opcja konsolidacji była.

    --
    MiCHA