  • 1. Data: 2010-09-14 12:53:17
    Temat: IPod za konto dbNET
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Witam,
    Czy ktoś już dostał może IPoda, lub choćby powiadomienie o nagrodzie?
    Termin promocji minął, podobnie jak termin rozsyłania powiadomień, a to
    głucha cisza od DB.
    Warunki spełnione, wniosek wcześnie złożony. Dodatkowo mieli na stronie info
    o zwiększeniu puli IPodów.

    Pozdrawia
    Bartnick

  • 2. Data: 2010-09-14 13:06:35
    Temat: Re: IPod za konto dbNET
    Od: " " <a...@g...pl>

    Bartnick <a...@S...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > głucha cisza od DB.
    > Warunki spełnione, wniosek wcześnie złożony. Dodatkowo mieli na stronie info

    Właśnie chciałem w tej samej sprawie.
    Założone 4 konta, na 4 różne osoby. Nikt nie dostał powiadomienia o nagrodzie,
    ani tym bardziej nagrody. Dzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że
    powiadamianie o wygranej _zaczyna_ się 28 dni od rozpoczęcia promocji,
    niewiadomo kiedy się zakończy :) Teoretycznie mogą zwlekać z podaniem
    zwycięzców i rozesłaniem nagród w nieskończoność :)

    Jeśli ktoś z Was ustali coś innego - chętnie się czegoś w tym temacie dowiem :)

  • 3. Data: 2010-09-16 15:19:27
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Bartnick <a...@S...onet.pl> napisał(a):
    > Witam,
    > Czy ktoś już dostał może IPoda, lub choćby powiadomienie o nagrodzie?

    Dostałem dzisiaj maila z informacją o nagrodzie. Ma przyjść Pocztą Polską na
    adres korespondencyjny.

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2010-09-16 18:10:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sinus" i6tchv$j79$...@i...gazeta.pl

    > Dostałem dzisiaj maila z informacją o nagrodzie. Ma
    > przyjść Pocztą Polską na adres korespondencyjny.

    Czyli źle uczyniłem rezygnując z założenia konta...
    Nowoczesność przeszła bokiem...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 5. Data: 2010-09-17 05:49:00
    Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>

    Cześć,

    > Dostałem dzisiaj maila z informacją o nagrodzie. Ma przyjść Pocztą Polską
    > na
    > adres korespondencyjny.

    Mógłbyś napisać którego składałeś wniosek?
    Ja składałem wniosek 4 sierpnia i jak narazie żadnego maila o nagrodze...

    Pozdrawiam
    Bartnick

  • 6. Data: 2010-09-17 08:39:16
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    Bartnick <a...@S...onet.pl> napisał(a):
    > Mógłbyś napisać którego składałeś wniosek?
    > Ja składałem wniosek 4 sierpnia i jak narazie żadnego maila o nagrodze...

    Wniosek 3 sierpnia po południu, kurier z umową jakoś w poniedziałek, aktywacja
    po 2 dniach.

    --
    Sinus

  • 7. Data: 2010-09-20 10:50:18
    Od: " " <k...@g...pl>

    Bartnick dostałeś już info z banku o wygranej?

  • 8. Data: 2010-09-20 21:54:04
    Od: "Bartnick" <a...@P...poczta.onet.pl>

    > Bartnick dostałeś już info z banku o wygranej?

    Niestety nie :(
    Wniosek składałem 4 sierpnia po południu.
    Promocja była od 2 sierpnia, więc skoro ja się już nie załapałem, to kto się
    załapał...
    A konto z iPodem reklamowali do końca sierpnia.

    Jeszcze z dzień, dwa zaczekam i spróbuję uderzyć do nich. Z lektury
    reguulaminu wynikało, że przekroczenie puli nagród przy składaniu wniosków
    powinno być ogłoszone na stronie banku. Starałem się ją śledzić i do końca
    sierpnia nie było takiej informacji, a na początku września zamknęli
    promocję.

    Sprawdzę dokładnie w regulaminie jak brzmiał ten punkt, ale sens był chyba
    jak powyżej.
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że iPod jeszcze przyjdzie :)
    Bartnick

  • 9. Data: 2010-09-21 00:26:31

    Bartnick <a...@P...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > jak powyżej.
    > Pozdrawiam i mam nadzieję, że iPod jeszcze przyjdzie :)

    Też złożyłem wniosek 4 sierpnia.Ten regulamin jest dziwny, nawet nie określono
    w nim ile czasu może trwać powiadamianie o wygranych . ile dni można rozsyłać
    maile, skoro zwycięzcy są już wytypowani...:)
    Faktycznie według regulaminu nagrodę powinien dostać każdy, kto złożył wniosek
    w sierpniu...
    również poczekam jeszcze i się przekonamy czy ten bank można traktować poważnie ;)