    From: leh <l...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: oto, do czego inteligo ze swoja promocja doprowadzillo
    Date: Sun, 24 Feb 2002 11:19:23 +0100

    "bulba" <b...@t...onet.pl> skribis:

    >ponizej przedstawiam shit, jaki dostalem; tak sie zastanawiam, gdzie to
    >zglosic: a...@t...pl, inteligo;
    >poza tym trzeba to napietnowac;
    >a poza tym sprawa wyglada tak, ze wlasnie zamknalem konto;
    >
    >a wyslal to:
    >pd157.wroclaw.cvx.ppp.tpnet.pl [213.76.90.157]

    A ja widzialem gdzies takie cos - klient podsywa sie pod bank :)

    From: Inteligo <y...@i...pl>

    ( to dopiero ^^^ bezczelnosc )

    Subject: Konto Inteligo + 50 zl premii!!!

    Lubisz zarabiac wiecej?
    Nie lubisz tracic czasu?
    Wciaz szukasz nowych mozliwosci?

    Na pewno tak.

    Oferujemy Ci wielokrotnie wieksze zyski niz w wiekszosci tradycyjnych
    bankow. Na koncie Inteligo zarobisz
    efektywnie az 14,2% w ciagu roku, a za prowadzenie rachunku nie zaplacisz
    nawet grosza...

    Otrzymasz dostep do swoich pieniedzy przez 24 godziny na dobe. W
    rewelacyjnie wygodny sposob przelejesz
    pieniadze za pomoca e-maila. Za darmo otrzymasz super wygodna karte Visa
    Electron, za pomoca ktorej latwo
    wyplacisz gotowke i zaplacisz w sklepie (takze internetowym, oczywiscie!).
    Umozliwimy Ci dostep do informacji o
    Twoich pieniadzach przez telefon stacjonarny, komorkowy i Internet, co
    wiecej wyslemy Ci SMS-em informacje o
    kazdej zmianie na Twoim koncie. W koncu pelna kontrola nad finansami to
    podstawa sukcesu :-)

    Otworz konto Inteligo, dla siebie lub swojej firmy. To tak, jakby samemu
    sobie dac podwyzke.
    Sprawdz nas: http://www.inteligo.pl/

    Uwaga! Jezeli teraz zalozysz konto w Inteligo dostaniesz 50 zlotych
    premii. Wystarczy zarejestrowac sie
    uzywajac jednego z ponizszych linkow:
    Zaloz konto indywidualne:
    http://www.in[wycialem]

    Zaloz konto firmowe:
    http://www.in[wycialem]

    Konto Inteligo... warte polecenia!

    Konto Inteligo jest prowadzone przez Bankgesellschaft Berlin (Polska)
    S.A., ktory nalezy do Bankgesellschaft
    Berlin AG, jednego z najwiekszych europejskich bankow obslugujacego ponad
    3 miliony klientow i zarzadzajacego
    aktywami w wysokosci ponad 200 miliardow dolarow (to ok. dwa razy wiecej
    niz wszystkie polskie aktywa bankowe
    razem wziete).

    Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A. jest strona wykonujaca operacje
    bankowe posiadaczy kont Inteligo oraz
    odpowiedzialna za calosc dzialalnosci bankowej pod marka "konto Inteligo"
    przed polskimi organami nadzoru i
    innymi instytucjami polskiego systemu bankowego, takimi jak Narodowy Bank
    Polski, Komisja Nadzoru Bankowego,
    Bankowy Fundusz Gwarancyjny czy Krajowa Izba Rozliczeniowa.

    P.S.
    Ten email zostal wygenerowany automatycznie.
    Prosze na niego nie odpowiadac.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)