  • 1. Data: 2005-02-21 20:08:42
    Temat: Lukas Bank ściemnia (długie)
    Od: "Marcin__P." <w@pl>

    Witam,

    Na początku stycznia bank pobrał mi z konta opłatę za użytkowanie tokena
    chociaż 31 grudnia użyłem tokena do założenia lokaty i oto moja
    korespondencja z nimi. Od razu nadmieniam że nie chodzi mi tu o ten 1 zł
    tylko o sam fakt kręcenia i przeciągania przez Bank tej sprawy. I to przy
    takiej drobnej kwocie, co by było gdyby szło o większą forsę.

    Data: 2005-01-08
    Temat: Opłata za Użytkowanie tokena
    Treść: Witam, Mam pytanie dlaczego w dniu 2005-01-06 zostało obciążone moje
    konto za Użytkowanie tokena -1.00 , chociaż 31 grudnia założyłem lokatę a
    zgodnie z TOiP gdy się założy lokatę to nie będzie pobierana opłata. Wiem że
    lokata została założona już 1 stycznia, ale moje zlecenie było składane
    jeszcze w grudniu i nie powinna być pobierana opłata.

    Data: 2005-01-11
    Temat: ODP: Opłata za Użytkowanie tokena
    Treść: Z danych rachunku wynika, że lokata została założona dnia 01-01-2005
    a w miesiącu grudniu nie było przeprowadzonej żadnej operacji w e-banku.
    Jeżeli zlecenie było zakładane po godzinie 15, 31-12-2004 wówczas z powodu
    zamknięcia roku wszelkie operacje były realizowane na następny dzień. Jeżeli
    nie zgada się Pan z pobraną prowizją, proszę złożyć reklamację do Zespoły
    Obsługi Spraw Klienta pl. Orląt Lwowskich 1 53-605 Wrocław lub przesłać tą
    drogą korespondencji. Pozdrawiam

    Data: 2005-01-11
    Temat: Reklamacja
    Treść: Składam reklamacje w związku z pobraniem przez Bank w dniu 06.01.2005
    opłaty za użytkowanie tokena, chociaż zgonie z TOiP w dniu 31.12.2004
    złożyłem zlecenie założenia lokaty. Stwierdzenie że 'zlecenie było zakładane
    po godzinie 15, 31-12-2004 wówczas z powodu zamknięcia roku wszelkie
    operacje były realizowane na następny dzień' nie może być w tej sytuacji
    wyjaśnieniem ponieważ zgonie z TOiP liczy się data składania zlecenia, a nie
    data założenia przez bank lokaty.

    Po 2 tygodniach 26.01.2005 otrzymałem odpowiedź na piśmie.

    Po przeanalizowaniu Pana sprawy Bank postanowił przychylić się do wniesionej
    prośby. Prowizja za użytkowanie tokena w wysokości 1 zł zostanie zwrócona na
    rachunek.

    Proszę zwrócić uwagę na stwierdzenie "Bank postanowił przychylić się do
    wniesionej prośby" chociaż składałem reklamacje widać nie lubią przyznawać
    się do błędów.

    Po 2 tygodniach opłata oczywiście nadal nie została zwrócona, więc napisałem
    kolejne pytanie.

    Data: 2005-02-08
    Temat: Uznanie reklamacji
    Treść: Witam, Dnia 26 stycznia zostało do mnie wysłane pismo że reklamacja
    została uznana, wiec chciałem zapytać kiedy zostanie skorygowna pobrana
    opłata.

    Po kolejnym tygodniu .....

    Data: 2005-02-16
    Temat: ODP: Uznanie reklamacji
    Treść: Pana wiadomość została przesłana do odpowiedniej jednostki
    LUKAS banku. Proszę oczekiwać zwrotu prowizji. Pozdrawiam

    I co do dzisiaj nic. Nie ma to jak ściemniać i klienta olewać.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-02-21 20:39:36
    Temat: Re: Lukas Bank ściemnia (długie)
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin__P." <w@pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    (...)
    > Pozdrawiam

    Naprawdę nie masz większych problemów? ;)

    Pozdr
    Onzo

  • 3. Data: 2005-02-21 20:49:42
    Temat: Re: Lukas Bank ?ciemnia (długie)
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:cvdh68$ebh$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Onzo* napisał(a):

    > Naprawdę nie masz większych problemów? ;)

    Wolałbyś żeby to było najmniej 1000zł? ;)
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 4. Data: 2005-02-21 21:14:00
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Onzo" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Naprawdę nie masz większych problemów? ;)

    do jakiej kwoty pozwalasz sie okradac ?

  • 5. Data: 2005-02-21 22:52:31
    Od: "Onzo" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał w wiadomości
    > W wiadomości: news:cvdh68$ebh$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Wolałbyś żeby to było najmniej 1000zł? ;)
    > Big Jack

    Myślę, że jakby to było 1000 zł to rozmowa byłaby inna. Zresztą - nie chodzi
    mi o kwotę tylko o pisanie do banku kilku listów i marnowaniu czasu i
    własnego i banku na takie dyskusje.

    A co do okradania (post Kraba) - banki, można powiedzieć, zawsze będą nas
    okradać - jedyna możliwość uniknięcia tego to trzymanie kasy w skarpecie;)
    Też bym się pewnie wkurzył za niesłuszne pobieranie opłaty, ale akurat w tej
    sytuacji chyba bym sobie odpuścił debaty z bankiem....

    Pozdr
    Onzo

  • 6. Data: 2005-02-21 22:58:31
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Marcin__P. wrote:
> [...]
    > tylko o sam fakt kręcenia i przeciągania przez Bank tej sprawy. I to przy
    > takiej drobnej kwocie, co by było gdyby szło o większą forsę.

    Tu jeden zł, tam jeden zł... :)
    Taki jeden, podobno powazny bank, tez podkradał mi złotówki
    ma jeszcze parę regulaminowych dni na odpowiedź,
    a potem... ;)

    pozdrawiam
    Ralf

  • 7. Data: 2005-02-22 00:13:55
    Temat: [ot]Re: Lukas Bank ściemnia (długie)
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    powyzej jeden z przedmowcow upomnial sie o swoje, drugi machnal reka bo to
    tylko zlotowka...

    Ja troche OT jesli chodzi o banki.. ale o upominanie sie o swoje.
    Moja ukochana spoldzielnia mieszkaniowa swiadczy usluge dostarczania sygnalu
    TV do mieszkan - popularna "zbiorcza" lub "azart" jak kto woli. Mamy 2005
    i moze sie wydac komus smieszne ale nie mialem wczesniej odbiornika w domu .
    Mialem inne wydatki a bez TV da sie zyc. Od momentu nabycia lokum do
    podpiecia tv do sciany placilem nieswiadomie za "zbiorcza".
    Jakie bylo moje zdziwienie ze jedyny kanal jaki lapie to wojna mrowek :)
    Poszedlem do spoldzielni /adminustracji poinformowac o usterce. Mila pani
    mi krotka pilka odbila ze to jest mozliwe ze ktos wyzej sobie remontowal
    mieszkanie i czesto sie zdarza ze ludzie wycinaja kabel ze sciany itp. Na
    moje stwierdzenie ze ja place za cos wiec tego czegos wymagam stwierdzila
    "daj pan spokoj przeciez to sa groszowe sprawy". Pojawila sie utarczka
    slowna ktora skonczyla sie na tym ze podalem pani numer mojego konta z
    prosba o comiesieczna wplate w rownowartosci oplaty za antene ( skladowa
    czynszu). Zrobilo sie ciut glosniej w pokoju, pech ( szczescie) chcial ze
    wszedl , a moze uslyszal jakis boss , i zaczal drazyc temat.
    Tu skroce bo malo istotne

    Koniec koncow od tygodnia slychac nieustanny warkot wiertary w pionie ,
    wymieniaja okablowanie w pionie.

    Mam nadzieje ze kazdy znajdzie analogie do kolegi ktory upomnial sie o
    swoja zlotowke.

    pzdr.

  • 8. Data: 2005-02-22 18:38:53
    Temat: Re: [ot]Re: Lukas Bank ściemnia (długie)
    Od: "Marcin__P." <w@pl>

    Witam

    > Mam nadzieje ze kazdy znajdzie analogie do kolegi ktory upomnial sie o
    > swoja zlotowke.
    > pzdr.

    Właśnie o swoje trzeba się umieć upomnieć.
    Ja też na razie czekam tak jak Ralf ale za jakiś czas przejdę się do
    oddziału i powiem im co o nich myślę, tak żeby inny klienci słyszeli.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-03-01 14:04:17
    Od: "Max" <m...@o...pl>

    > Na początku stycznia bank pobrał mi z konta opłatę za użytkowanie tokena
    > chociaż 31 grudnia użyłem tokena do założenia lokaty i oto moja
    > korespondencja z nimi. Od razu nadmieniam że nie chodzi mi tu o ten 1 zł

    Masz racje!!! Popieram 100 000 osob razy 1PLN = 100 000PLN.

    Udziela kredyt hipoteczny i beda mieli klienta na 20lat.

    pozdrawiam
    Max

    PS. Pracowalem w LUKAS Banku i to jest normalne. Namawia sie klientow do
    funduszu stabilnego wzrostu mimo, ze klient chce oszczedzac pol roku. Jak
    wiadomo konstrukcja takich funduszy zapewnia godziwy zysk w skali minimum
    2-3 lata. Ale prowizja zawsze jest!!! Kredytowanie tego banku przerzucane
    jest rowniez na pracownikow. ROE na poziomie 60% skadys sie bierze.

  • 10. Data: 2005-03-01 23:48:14
    Od: "Markus" <p...@p...onet.pl>

    > Kredytowanie tego banku przerzucane jest rowniez na pracownikow.

    Ciekawe w jaki sposób. Odprowadzają rezerwy w pensji?

    > ROE na poziomie 60% skadys sie bierze.

    Z umiejętnego zarządzania, dobrych produktów i znanej marki?

    pozdrawiam
    Markus