  • 1. Data: 2005-02-21 17:19:23
    Temat: Program do identyfikacji banku
    Od: "verba veritatis" <no_email@no_email.no>

    Witam
    Czy w Sieci "placze" sie gdzies program, ktory potrafi z nr konta odzczytac
    nazwe banku i miejscowosc tego banku ?

    Dziekuje za podpowiedzi

  • 2. Data: 2005-02-21 17:26:26
    Temat: Re: Program do identyfikacji banku
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "verba veritatis"
    > Czy w Sieci "placze" sie gdzies program, ktory potrafi z nr konta
    > odzczytac
    > nazwe banku i miejscowosc tego banku ?

    IBANATOR na http://www.ebanki.info/iban/index.html
    stroniczka czasem znika ale program jeszcze jest dostepny
    *** blad ***

  • 3. Data: 2005-02-21 17:32:55
    Od: "verba veritatis" <no_email@no_email.no>

    > IBANATOR na http://www.ebanki.info/iban/index.html
    > stroniczka czasem znika ale program jeszcze jest dostepny

    Dziekuje. O ten program mi chodzilo. Mialem go kiedys zainstalowany, ale
    nazwy zapomnialem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-02-21 18:42:00
    Od: "Lew" <m...@p...onet.pl>

    > IBANATOR na http://www.ebanki.info/iban/index.html
    > stroniczka czasem znika ale program jeszcze jest dostepny
    > *** blad ***

    Jest tez dla XPeka?

    Lew

    --