    From: "some1" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [ot]Re: Lukas Bank ściemnia (długie)
    Date: Tue, 22 Feb 2005 01:13:55 +0100

    powyzej jeden z przedmowcow upomnial sie o swoje, drugi machnal reka bo to
    tylko zlotowka...

    Ja troche OT jesli chodzi o banki.. ale o upominanie sie o swoje.
    Moja ukochana spoldzielnia mieszkaniowa swiadczy usluge dostarczania sygnalu
    TV do mieszkan - popularna "zbiorcza" lub "azart" jak kto woli. Mamy 2005
    i moze sie wydac komus smieszne ale nie mialem wczesniej odbiornika w domu .
    Mialem inne wydatki a bez TV da sie zyc. Od momentu nabycia lokum do
    podpiecia tv do sciany placilem nieswiadomie za "zbiorcza".
    Jakie bylo moje zdziwienie ze jedyny kanal jaki lapie to wojna mrowek :)
    Poszedlem do spoldzielni /adminustracji poinformowac o usterce. Mila pani
    mi krotka pilka odbila ze to jest mozliwe ze ktos wyzej sobie remontowal
    mieszkanie i czesto sie zdarza ze ludzie wycinaja kabel ze sciany itp. Na
    moje stwierdzenie ze ja place za cos wiec tego czegos wymagam stwierdzila
    "daj pan spokoj przeciez to sa groszowe sprawy". Pojawila sie utarczka
    slowna ktora skonczyla sie na tym ze podalem pani numer mojego konta z
    prosba o comiesieczna wplate w rownowartosci oplaty za antene ( skladowa
    czynszu). Zrobilo sie ciut glosniej w pokoju, pech ( szczescie) chcial ze
    wszedl , a moze uslyszal jakis boss , i zaczal drazyc temat.
    Tu skroce bo malo istotne

    Koniec koncow od tygodnia slychac nieustanny warkot wiertary w pionie ,
    wymieniaja okablowanie w pionie.

    Mam nadzieje ze kazdy znajdzie analogie do kolegi ktory upomnial sie o
    swoja zlotowke.

    pzdr.