  • From: "Marcin__P." <w@pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Lukas Bank ściemnia (długie)
    Date: Mon, 21 Feb 2005 21:08:42 +0100

    Witam,

    Na początku stycznia bank pobrał mi z konta opłatę za użytkowanie tokena
    chociaż 31 grudnia użyłem tokena do założenia lokaty i oto moja
    korespondencja z nimi. Od razu nadmieniam że nie chodzi mi tu o ten 1 zł
    tylko o sam fakt kręcenia i przeciągania przez Bank tej sprawy. I to przy
    takiej drobnej kwocie, co by było gdyby szło o większą forsę.

    Data: 2005-01-08
    Temat: Opłata za Użytkowanie tokena
    Treść: Witam, Mam pytanie dlaczego w dniu 2005-01-06 zostało obciążone moje
    konto za Użytkowanie tokena -1.00 , chociaż 31 grudnia założyłem lokatę a
    zgodnie z TOiP gdy się założy lokatę to nie będzie pobierana opłata. Wiem że
    lokata została założona już 1 stycznia, ale moje zlecenie było składane
    jeszcze w grudniu i nie powinna być pobierana opłata.

    Data: 2005-01-11
    Temat: ODP: Opłata za Użytkowanie tokena
    Treść: Z danych rachunku wynika, że lokata została założona dnia 01-01-2005
    a w miesiącu grudniu nie było przeprowadzonej żadnej operacji w e-banku.
    Jeżeli zlecenie było zakładane po godzinie 15, 31-12-2004 wówczas z powodu
    zamknięcia roku wszelkie operacje były realizowane na następny dzień. Jeżeli
    nie zgada się Pan z pobraną prowizją, proszę złożyć reklamację do Zespoły
    Obsługi Spraw Klienta pl. Orląt Lwowskich 1 53-605 Wrocław lub przesłać tą
    drogą korespondencji. Pozdrawiam

    Data: 2005-01-11
    Temat: Reklamacja
    Treść: Składam reklamacje w związku z pobraniem przez Bank w dniu 06.01.2005
    opłaty za użytkowanie tokena, chociaż zgonie z TOiP w dniu 31.12.2004
    złożyłem zlecenie założenia lokaty. Stwierdzenie że 'zlecenie było zakładane
    po godzinie 15, 31-12-2004 wówczas z powodu zamknięcia roku wszelkie
    operacje były realizowane na następny dzień' nie może być w tej sytuacji
    wyjaśnieniem ponieważ zgonie z TOiP liczy się data składania zlecenia, a nie
    data założenia przez bank lokaty.

    Po 2 tygodniach 26.01.2005 otrzymałem odpowiedź na piśmie.

    Po przeanalizowaniu Pana sprawy Bank postanowił przychylić się do wniesionej
    prośby. Prowizja za użytkowanie tokena w wysokości 1 zł zostanie zwrócona na
    rachunek.

    Proszę zwrócić uwagę na stwierdzenie "Bank postanowił przychylić się do
    wniesionej prośby" chociaż składałem reklamacje widać nie lubią przyznawać
    się do błędów.

    Po 2 tygodniach opłata oczywiście nadal nie została zwrócona, więc napisałem
    kolejne pytanie.

    Data: 2005-02-08
    Temat: Uznanie reklamacji
    Treść: Witam, Dnia 26 stycznia zostało do mnie wysłane pismo że reklamacja
    została uznana, wiec chciałem zapytać kiedy zostanie skorygowna pobrana
    opłata.

    Po kolejnym tygodniu .....

    Data: 2005-02-16
    Temat: ODP: Uznanie reklamacji
    Treść: Pana wiadomość została przesłana do odpowiedniej jednostki
    LUKAS banku. Proszę oczekiwać zwrotu prowizji. Pozdrawiam

    I co do dzisiaj nic. Nie ma to jak ściemniać i klienta olewać.