  • 1. Data: 2003-05-14 11:02:11
    Temat: Nieczynny rachunek
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Po jakim czasie bank zamyka obecnie nieuzywane rachunki z saldem 0zl ?
    Interesuje mnie w szczegolnosci Pekao SA (avista) i Inteligo.

    D.

  • 2. Data: 2003-05-14 11:12:31
    Temat: Re: Nieczynny rachunek
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Dave"
    > Po jakim czasie bank zamyka obecnie nieuzywane rachunki z saldem 0zl ?
    > Interesuje mnie w szczegolnosci Pekao SA (avista) i Inteligo.

    jesli to jest ROR to beda naliczac oplaty i dlugo zero sie nie utrzyma -
    zlikwidowac musisz sam
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-05-14 11:17:55
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    blad wrote:
    > Użytkownik "Dave"
    >
    > jesli to jest ROR to beda naliczac oplaty i dlugo zero sie nie
    > utrzyma - zlikwidowac musisz sam

    to sa bezplatne rachunki. Kiedys chyba po 3 latach konta ze stanem 0 sie
    zamykalo. Jak jest teraz ?

    D.

  • 4. Data: 2003-05-14 12:03:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dave wrote:
    > to sa bezplatne rachunki. Kiedys chyba po 3 latach konta ze stanem 0
    > sie zamykalo. Jak jest teraz ?

    Inteligo jest bezplatny? a odkad to? :)

  • 5. Data: 2003-05-14 13:37:38
    Od: "Dave" <w...@o...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Inteligo jest bezplatny? a odkad to? :)

    odkad trzyma sie tam 0zl i nie ma VE.

    D.

  • 6. Data: 2003-05-14 13:50:17
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Dave <w...@o...pl> wrote:

    > odkad trzyma sie tam 0zl i nie ma VE.

    O. Ciekawa teoria. Bo ja mając tam 0 zł nadal płaciłem (za prowadzenie
    rachunku, a jakże)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2003-05-14 14:30:12
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

    > O. Ciekawa teoria. Bo ja mając tam 0 zł nadal płaciłem (za prowadzenie
    > rachunku, a jakże)

    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html

    2. Opłata za prowadzenie konta 1 Miesięcznie 4,99 0 0

    4,99 dla sredniego miesiecznego salda ponizej 100 zl.

    1 Dla nowootwartych kont opłata za prowadzenie jest pobierana począwszy
    od drugiego okresu miesięcznego liczonego od daty otwarcia rachunku
    głównego.

  • 8. Data: 2003-05-14 14:32:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Bartol Partol <b...@p...c> wrote:

    > 1 Dla nowootwartych kont opłata za prowadzenie jest pobierana począwszy
    > od drugiego okresu miesięcznego liczonego od daty otwarcia rachunku
    > głównego.

    No dobrze. Czyli w pierwszym miesiącu za darmo. Ale to i tak jest trudno
    do zrobienia, bo zamknięcie rachunku trwa 30 dni od momentu złożenia
    dyspozycji rachunku.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2003-05-14 14:55:28
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    > No dobrze. Czyli w pierwszym miesiącu za darmo. Ale to i tak jest trudno
    > do zrobienia, bo zamknięcie rachunku trwa 30 dni od momentu złożenia
    > dyspozycji rachunku.

    Ja to skopiowalem z Inteligo w ramach obrony tezy, ze prowadzenie
    rachunku o 0 saldzie jest platne. ;-)))

    Bartol

  • 10. Data: 2003-05-14 16:51:26
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:b9tb9r$a8d$1@news.onet.pl...

    > Inteligo jest bezplatny? a odkad to? :)

    Odtąd jak masz średnie miesięczne saldo równe 0,0 PLN :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782