Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2003-05-14 11:02:11
Temat:Nieczynny rachunek
Od:"Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po jakim czasie bank zamyka obecnie nieuzywane rachunki z saldem 0zl ?
Interesuje mnie w szczegolnosci Pekao SA (avista) i Inteligo.

D.

2. Data: 2003-05-14 11:12:31
Temat:Re: Nieczynny rachunek
Od:"blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dave"
> Po jakim czasie bank zamyka obecnie nieuzywane rachunki z saldem 0zl ?
> Interesuje mnie w szczegolnosci Pekao SA (avista) i Inteligo.

jesli to jest ROR to beda naliczac oplaty i dlugo zero sie nie utrzyma -
zlikwidowac musisz sam
*** blad ***

3. Data: 2003-05-14 11:17:55
Od:"Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

blad wrote:
> Użytkownik "Dave"
>
> jesli to jest ROR to beda naliczac oplaty i dlugo zero sie nie
> utrzyma - zlikwidowac musisz sam

to sa bezplatne rachunki. Kiedys chyba po 3 latach konta ze stanem 0 sie
zamykalo. Jak jest teraz ?

D.

4. Data: 2003-05-14 12:03:53
Od:"Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dave wrote:
> to sa bezplatne rachunki. Kiedys chyba po 3 latach konta ze stanem 0
> sie zamykalo. Jak jest teraz ?

Inteligo jest bezplatny? a odkad to? :)

5. Data: 2003-05-14 13:37:38
Od:"Dave" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

> Inteligo jest bezplatny? a odkad to? :)

odkad trzyma sie tam 0zl i nie ma VE.

D.

6. Data: 2003-05-14 13:50:17
Od:Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dave <w...@o...pl> wrote:

> odkad trzyma sie tam 0zl i nie ma VE.

O. Ciekawa teoria. Bo ja mając tam 0 zł nadal płaciłem (za prowadzenie
rachunku, a jakże)

--
Przemysław Maciuszko

7. Data: 2003-05-14 14:30:12
Od:Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Maciuszko napisał:

> O. Ciekawa teoria. Bo ja mając tam 0 zł nadal płaciłem (za prowadzenie
> rachunku, a jakże)

http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html

2. Opłata za prowadzenie konta 1 Miesięcznie 4,99 0 0

4,99 dla sredniego miesiecznego salda ponizej 100 zl.

1 Dla nowootwartych kont opłata za prowadzenie jest pobierana począwszy
od drugiego okresu miesięcznego liczonego od daty otwarcia rachunku
głównego.

8. Data: 2003-05-14 14:32:30
Od:Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartol Partol <b...@p...c> wrote:

> 1 Dla nowootwartych kont opłata za prowadzenie jest pobierana począwszy
> od drugiego okresu miesięcznego liczonego od daty otwarcia rachunku
> głównego.

No dobrze. Czyli w pierwszym miesiącu za darmo. Ale to i tak jest trudno
do zrobienia, bo zamknięcie rachunku trwa 30 dni od momentu złożenia
dyspozycji rachunku.

--
Przemysław Maciuszko

9. Data: 2003-05-14 14:55:28
Od:Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

> No dobrze. Czyli w pierwszym miesiącu za darmo. Ale to i tak jest trudno
> do zrobienia, bo zamknięcie rachunku trwa 30 dni od momentu złożenia
> dyspozycji rachunku.

Ja to skopiowalem z Inteligo w ramach obrony tezy, ze prowadzenie
rachunku o 0 saldzie jest platne. ;-)))

Bartol

10. Data: 2003-05-14 16:51:26
Od:"Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:b9tb9r$a8d$1@news.onet.pl...

> Inteligo jest bezplatny? a odkad to? :)

Odtąd jak masz średnie miesięczne saldo równe 0,0 PLN :-)

Wojciech Nawara
w...@p...onet.pl; 0501950782