  • 1. Data: 2003-05-14 11:44:55
    Temat: Szanse na kredyt hipoteczny
    Od: Andrzej Wąsik <n...@p...onet.pl>

    Zauważyłem, że na grupie bywają kompetentne osoby, więc zapytam się śmiało:
    Sytuacja:
    - gdzie i co: Gdańsk, mieszkanie, rynek pierwotny kupowane bezpośrednio od
    dewelopera 127 tys PLN
    - gospodarstwo: ja (30 lat), żona (29 lat) i dziecko (5 lat)
    - wpłata własna 10%, kredyt 90% ceny nieruchomości (114 tys PLN)
    - dochody wspólne: 2002r - 4150 brutto/3040 netto (z PIT'a 36), 2003r - 5900
    brutto/4100 netto
    - ja prowadzę działalność (2,5 roku) gospodarczą w spółce cywilnej (księga
    przychodów i rozchodów)
    - żona pracownik najemny, zatrudniona na stałe od 1,5 roku z przerwą 2
    mies.(nauczyciel w szkole stąd przerwa w wakacje)
    - czysta kartoteka

    Pytania:
    - jakie szanse na kredyt hipoteczny? zdolność kredytowa?
    - jakie banki?
    - jak szybko od chwili złożenia wszystkich dokumentów będę miał kredyt?
    - czy jesli posiadam kartę kredytową (limit 4200 PLN), to czy wystarczy, że
    podpiszę zobowiązanie że w razie czego zrezygnuję z karty?, czy rezygnacja w
    ogóle będzie konieczna?
    --
    pozdrawiam...
    Andrzej z Gdańska

  • 2. Data: 2003-05-20 09:52:18
    Temat: Re: Szanse na kredyt hipoteczny
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "Andrzej Wąsik" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Witaj,

    Odezwij się do mnie na priv. Też mnie ten temat interesuje.
    Chętnie wymienię się doświadczeniem.

    Pzdr,
    Bam (też z Gdańska)

  • 3. Data: 2003-05-20 10:02:51
    Od: i...@p...onet.pl

    Mam nadzieję, że te zarobki to miesięcznie, bo jak rocznirto szkoda szukać
    kredytodawcy.
    Proonuję sprawdzic w kalkulatorze kredytowym na stroniere banku. Tu jak w
    reklamie:dobre banki maja takie urządzenia na swoich stronach.
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-05-21 13:52:10
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Mam nadzieję, że te zarobki to miesięcznie, bo jak rocznirto szkoda szukać
    > kredytodawcy.
    :o) pewnie że miesięczne. Z rocznymi chyba bym dawno umarł ;o)

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik