  • 1. Data: 2005-01-11 10:21:36
    Temat: [mBank] Wszystko o SFI z pierwszej ręki...
    Od: "Elephant" <1...@0...pl>

    "Witajcie,
    Zapraszamy do udziału w czacie moderowanym o SFI.
    Na Wasze pytania odpowiadać będzie Maciek Witkowski!"

    Zaczynamy dziś - 11.01.2005 - o godzinie
    15:00!http://www.mbank.com.pl/cafe/mczat.html

  • 2. Data: 2005-01-12 05:22:51
    Temat: Re: [mBank] Wszystko o SFI z pierwszej ręki...
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    > Zaczynamy dziś - 11.01.2005 - o godzinie
    > 15:00!http://www.mbank.com.pl/cafe/mczat.html

    I tak nie skorzystam, bo czatow nie lubie. Ale moze na
    przyszlosc zainteresowanym dac szanse i podac termin chociaz 1
    dzien wczesniej. Przykladowo, gdybym chcial skorzystac to klapa,
    bo newsy czytam rano a informacja pojawia sie o 11.00.
    Nastepnego dnia rano sie o tym dowiaduje a wtedy juz po ptokach.

    Moze wiec poza autoreklama zrobic tez cos dla czytelnikow grupy?

    --
    !!!!!!!!!!!!
    Piszac do mnie, usun cyfry z adresu.

  • 3. Data: 2005-01-12 18:07:51
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    Użytkownik "Elephant" <1...@0...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zapraszamy do udziału w czacie moderowanym o SFI.
    > Na Wasze pytania odpowiadać będzie Maciek Witkowski!"
    >
    > Zaczynamy dziś - 11.01.2005 - o godzinie

    tja szkoda że nie dzisiaj.
    Panowie mądrale z mBanku może nie słyszeli, że ludzie o tej porze pracują i
    uczą się i nie zawsze mogą w pracy bawić isę w czaty.