  • 1. Data: 2003-02-07 11:42:31
    Temat: oszczednosci i inwestycje na powaznie
    Od: "Remek" <c...@c...tam.pl>

    W co sie teraz oplaca inwestowac oszczednosci?? Kiedys bylo zloto dolary
    ziemia ..a teraz ??? Akcje skarbu panstwa , gielda ???

    Remek www.remig.cad.pl
    Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

  • 2. Data: 2003-02-07 12:38:54
    Temat: Re: oszczednosci i inwestycje na powaznie
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Remek" <c...@c...tam.pl> napisał w wiadomości
    > W co sie teraz oplaca inwestowac oszczednosci?? Kiedys bylo zloto dolary
    > ziemia ..a teraz ??? Akcje skarbu panstwa , gielda ???

    lapowki

  • 3. Data: 2003-02-07 14:48:55
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    Remek <c...@c...tam.pl> napisał(a):
    > W co sie teraz oplaca inwestowac oszczednosci?? Kiedys bylo zloto dolary
    > ziemia ..a teraz ??? Akcje skarbu panstwa , gielda ???

    Jesli sie znasz na inwestowaniu i jestes w tym dobry zarobisz na kazdym
    instrumencie. Jesli nie to raczej wybierz jakies TFI i niech inni za ciebie
    inwestuja.

    Przemek
    PS. Nie ma czegos takiego jak akcje skarbu panstwa :-)

  • 4. Data: 2003-02-07 14:50:25
    Od: s...@p...onet.pl

    > W co sie teraz oplaca inwestowac oszczednosci?? Kiedys bylo zloto dolary
    > ziemia ..a teraz ??? Akcje skarbu panstwa , gielda ???
    >
    >       Remek   www.remig.cad.pl
    > Nie martw sie o jutro, martw sie jak go doczekasz.

    A gdzie można nabyć akcje Skarbu Państwa - bo jakoś nie
    słyszałem? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  • 5. Data: 2003-02-07 17:28:59
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > Jesli sie znasz na inwestowaniu i jestes w tym dobry zarobisz na kazdym
    > instrumencie. Jesli nie to raczej wybierz jakies TFI i niech inni za
    ciebie
    > inwestuja.

    zanim zaczniesz tak inwestować -:( w te akcje SP to proponuję sobie poczytać
    o jakiś podstawach w co można inwestować. A jak już coś znajdziesz o tych
    akcjach SP to napisz - ciekawość mnie rozpiera.