  • 1. Data: 2003-02-07 10:24:34
    Temat: Podatek od odsetek-czy jest minimalna kwota?
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

    Ostatnio na wyciągu z ror-a zauważyłem, że pobraki mi aż 50%-owy podatek
    belkowy. Była to kwota 20 groszy. I tu pytanie: czy te 20 gr to minimalna
    kwota tego podatku? Jeśli tak, to co w sytuacji gdy odsetki wynoszą np. 18
    groszy?

    Dzięki
    Artur

  • 2. Data: 2003-02-07 10:30:34
    Temat: Re: Podatek od odsetek-czy jest minimalna kwota?
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwota tego podatku? Jeśli tak, to co w sytuacji gdy odsetki wynoszą np. 18

    Kwotę do opodatkowania zaokrągla się do pełnych złotych, a kwotę podatku do
    pełnych dziesiątek groszy :-)

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-02-07 11:41:45
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Feb 2003 11:30:34 +0100,
    osoba podpisana: Robert Wicik <N...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Użytkownik "Artur" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kwotę do opodatkowania zaokrągla się do pełnych złotych, a kwotę podatku do
    > pełnych dziesiątek groszy :-)

    Coś mi się nie zgadza. ile dokładnie było tych odsetek i ile naliczono
    podatku?

    40 gr odsetek i z tego 20 gr podatku ?(no bo 50%)
    No chyba że 60 gr odsetek i z tego 20 gr podatku (ale to nie jest 50 %)

    KJ

    --
    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 4. Data: 2003-02-07 11:47:15
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

    > Kwotę do opodatkowania zaokrągla się do pełnych złotych, a kwotę podatku
    do
    > pełnych dziesiątek groszy :-)

    Tzn. jeśli odsetki wyniosą mniej niż 50 gr to nie płacę belkowego?

    Artur

  • 5. Data: 2003-02-07 12:08:51
    Od: "Artur" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > 40 gr odsetek i z tego 20 gr podatku ?(no bo 50%)
    > No chyba że 60 gr odsetek i z tego 20 gr podatku (ale to nie jest 50 %)

    Masz rację, pisałem to z głowy i coś mi się wyciągi pomieszały.
    W rzeczywistości jest tak: 78 gr odsetek i 20 gr podatku więc chyba się
    zgadza.
    Artur

  • 6. Data: 2003-02-07 12:27:07
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Tzn. jeśli odsetki wyniosą mniej niż 50 gr to nie płacę belkowego?

    dokladnie.

    pozdrawiam

    romekk