  • 1. Data: 2003-02-07 11:41:56
    Temat: [PKO] nowe racunki
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    podali mi konto w PKO BP w formacie:
    xx oooooooo xxxxxxxxx
    gdzie pierwsze to cyfra kontrolna
    kolejne to dawny numer rozliczeniowy oddziału
    a ostanie to chyba numer konta.

    Niby OK ale jak definiuję to w mBanku to się system czepia, że zły rachunek.
    O co w tym wszystkim chodzi?

    ..:: RS ::..
    -------------------

  • 2. Data: 2003-02-07 11:47:18
    Temat: Re: [PKO] nowe racunki
    Od: "devcio" <d...@t...pl>

    no bo to nie jest nrb tylko pół nrb

    w mBanku jak i we wszystkich bankach przez internet
    podaj się numer pko: 1020oooo-xx1020ooooxxxxxxxxx

    inaczej nie przyjmie....

    pozdr,

    Marcin

  • 3. Data: 2003-02-08 09:27:47
    Od: "Michał M." <m...@t...pl>

    W artykule news:b206d5$q6q$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): devcio z adresu <d...@t...pl> napisał(a):
    > no bo to nie jest nrb tylko pół nrb
    >
    > w mBanku jak i we wszystkich bankach przez internet
    > podaj się numer pko: 1020oooo-xx1020ooooxxxxxxxxx

    nie we wszystkicj , bo sskonline przyjmuje tak i tak bez problemow