  • 11. Data: 2019-01-22 21:42:26
    Temat: Re: oprocentowanie w bankach zagranicznych
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-01-20 o 17:11, Kris pisze:

> [...]
    koncie, bo inne nie jest oferowane, placisz do tego za jego obsluge, masz do niego
    karte platnicza, ktora tez kosztuje to tak jakby miec ujemny procent na koncie. W
    wielu zachodnich bankach niestety wlasnie tak jest.

    > W wielu zachodnich bankach jest tak jak piszesz i do tego oprocentowanie depozytów
    "minus..."

    ale mamy też wschodnie banki, ostatnio mi klient z ukrainy powiedział,
    że u nich depo na 25% jest, ale nie ma chętnych aby deponować cokolwiek ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2019-01-22 22:12:08
    Od: p...@g...com

    Den tisdag 22 januari 2019 kl. 21:42:27 UTC+1 skrev RobertS:
    le mamy też wschodnie banki, ostatnio mi klient z ukrainy powiedział,
    > że u nich depo na 25% jest, ale nie ma chętnych aby deponować cokolwiek ;-)

    Nie maja czego deponowac czy tez nie ma gwarancji takiego depozytu, bo hrywna w
    ostatnim roku do euro i dolara nawet zyskuje..

  • 13. Data: 2019-01-22 22:38:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-01-22 o 22:12, p...@g...com pisze:

    > Nie maja czego deponowac czy tez nie ma gwarancji takiego depozytu, bo hrywna w
    ostatnim roku do euro i dolara nawet zyskuje..

    mają, ale nie chcą...mówili coś o tym, że w razie upadłości ciężko kasę
    odzyskać

    --
    pozdrawiam
    RobertS