  • 1. Data: 2019-01-15 21:14:41
    Temat: ciemno wszędzie głucho wszędzie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    co to będzie co to będzie

    hard brexit czy no brexit?

    4.8127

    i czy szampana czy nerwosol
    pić będziemy
    okaże się okaaaaże się ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2019-01-15 22:26:53
    Temat: Re: ciemno wszędzie głucho wszędzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2019 20:14:41 GMT, PiteR napisał(a):
    > co to będzie co to będzie
    > hard brexit czy no brexit?
    >
    > 4.8127
    >
    > i czy szampana czy nerwosol
    > pić będziemy
    > okaże się okaaaaże się ;)

    Spojrz lepiej na EUR/PLN.
    20:30 ... i zlotowka sie umacnia. Ale tak nieznacznie, ze nie ma o
    czym mowic.
    Doczekalismy sie stabilnej waluty :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-01-16 02:15:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 7y8epuxlhrh3$.1s1jlbgk7dtls$....@4...net

    > Spojrz lepiej na EUR/PLN.
    > 20:30 ... i zlotowka sie umacnia. Ale tak nieznacznie,
    > ze nie ma o czym mowic.
    > Doczekalismy sie stabilnej waluty :-)

    https://stooq.pl/q/?s=usdpln&c=1m&t=l&a=ln&b=1&r=chf
    pln+eurpln+gbppln

    Wiosną 2014 r. było inaczej. ;) Zwłaszcza z dolcami. Euro było wtedy
    dołowane celowo; frank szwajcarski był związany sznurkiem (nie sztywno,
    lecz sznurkiem) z euro, co poskutkowało wystrzałem na początku 2015 r.,
    gdy ów sznurek przecięto...

    Od dawna GB mówi, że nie z Europą trzeba trzymać, ale z Chinami.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-01-16 09:06:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Jan 2019 02:15:59 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Od dawna GB mówi, że nie z Europą trzeba trzymać, ale z Chinami.

    Jasne, ale to się dużo lepiej robi kiedy jest się członkiem Unii.
    Kiedyś, daaawno temu, Great Britain mogła sobie trząść Chinami ale to se
    ne wrati :) tylko stare myślenie im zostało.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-01-16 23:36:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" 1b1sy87o21t2h$.1k40p9v3rcogr$....@4...net

    > Jasne, ale to się dużo lepiej robi kiedy jest się członkiem Unii.
    > Kiedyś, daaawno temu, Great Britain mogła sobie trząść Chinami
    > ale to se ne wrati :) tylko stare myślenie im zostało.

    DCameron nie chciał trząść, lecz współpracować.

    Akurat siedziałem w samochodzie na galeriowym (na górnym parkingu
    Białej) parkingu, gdy polskie radio relacjonowało DCamerona tuż
    po jego wizycie w Chinach.

    Ze słów DCamerona można było wysnuć wniosek taki, że (wbrew sobie
    niejako) będzie nakłaniał Brytyjczyków do poszczenia UE. Były to
    przełomowe chwile -- po jakimś czasie te słowa obrosły ciałem ;)
    a DCameron z radością zrzekł się przywództwa na rzecz TMay.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-01-24 21:58:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > co to będzie co to będzie
    >
    > hard brexit czy no brexit?
    >
    > 4.8127
    >
    > i czy szampana czy nerwosol
    > pić będziemy
    > okaże się okaaaaże się ;)

    leć gołąbeczku leć

    4.95093

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 7. Data: 2019-01-25 09:08:47
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Kurtałka, co to jest?
    Drugi Soros, tylko odwrotnie? Albo przestał?
    Nie śledzę, jak tam negocjacje, dogadali się?
    Czy to Londyn skupuje przed "odcięciem od europejskiego systemu bankowego', jak to
    światle w wyborczej napisali?

  • 8. Data: 2019-02-05 23:45:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" d...@g...co

    : Drugi Soros, tylko odwrotnie? Albo przestał?

    Przed laty ;) Rzymianie opanowali Galię, Germanię,
    wyspy... Ale z wysp częściowo wycofali się... ;)
    Historia powtarza się?... ;)
    Hitler także nie zdołał...

    Co ze Słowianami? ;)

    https://www.tekstowo.pl/piosenka,jacek_kaczmarski,le
    kcja_historii_klasycznej.html

    Nad Europą twardy krok legionów grzmi
    Nieunikniony wróży koniec republiki
    Gniją wzgórza galijskie w pomieszanej krwi

    Szwajcarii nie zdobyli Rzymianie? Szwajcaria to wybryk
    znacznie późniejszy -- niby nadal Rzymu, ale katolickiego ;)
    Rzymu i francuskiego Filipa Pięknego, czyli efekt stosowania ;)
    Boskich (de facto -- papieskich) rycerzy, Templariuszy...

    : Nie śledzę, jak tam negocjacje, dogadali się?

    Dogadają się. ;)

    Rosną krzyże przy drogach od Renu do Nilu
    Skargą, krzykiem i płaczem rozbrzmiewa cały świat
    A Juliusz Cezar ćwiczy lapidarność stylu!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-02-26 15:47:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > leć gołąbeczku leć
    >
    > 4.95093

    wesoły nam dzień dziś nastał

    ale juz nie będziemy dłużej ryzykować :)

    https://www.xe.com/currencycharts/?from=GBP&to=PLN&v
    iew=1Y
    https://www.xe.com/currencycharts/?from=GBP&to=EUR&v
    iew=1Y