  • 1. Data: 2019-01-15 09:31:14
    Temat: Świeże spojrzenie na Revolut, czyli karta wielowalutowa wchodzi pod strzechy
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Na temat Revolut napisano już naprawdę dużo. Nie da się ukryć, iż brytyjski fintech
    zmienia aktualnie swoje oblicze. Na koniec 2018 roku miał w Polsce 300 tys. klientów.
    Plany na koniec 2019 roku? Pół miliona osób. Aby to osiągnąć, jego użytkownikami
    przestaną być już tylko miłośnicy nowych technologii, lecz musi się ona otworzyć
    również na standardowych użytkowników usług płatniczych. Takich, mniej obeznanych :)
    Czy da sobie radę? Pomóc ma w tym m.in. polski support, polskie numery kont,
    przetłumaczenie aplikacji, wydawanie kart w Polsce oraz europejska licencja bankowa.

    Więcej na ten temat: https://jakdorobic.com/revolut/

  • 2. Data: 2019-01-15 09:53:27
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Jan 2019 00:31:14 -0800 (PST), jakdorobic.com napisał(a):

    > Więcej na ten temat: https://jakdorobic.com/revolut/

    Podoba mi się to. Szkoda że tego nie było z 10 lat temu, kiedy jeszcze
    podróżowałem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2019-01-16 11:57:03
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2019 09:31:15 UTC+1 użytkownik jakdorobic.com napisał:
> [...]
    przetłumaczenie aplikacji, wydawanie kart w Polsce oraz europejska licencja bankowa.

    Produkt dla osob o malym obyciu w swiecie finansów. Od lat istnieja karty bankowe,
    które pozwalają na dokonywanie platnosci na całym swiecie po kursach organizacji
    płatniczych. Teraz marketing inwestuje w slowo "multiwalutowy" i stad ta
    popularnowsc. Ja sam polecam zwykle karty bankowe, gdzie nie trzeba się zastanawiać w
    jakiej walucie się placi :).

    MK

  • 4. Data: 2019-01-16 12:26:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 16 Jan 2019 02:57:03 -0800 (PST), MK napisał(a):

    > po kursach organizacji płatniczych

    Co to niby znaczy? Bez sprejdu, po kursie średnim jak w Revolucie?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-01-16 14:35:22
    Od: g...@g...com

    jakdorobic.com spamerze, sprawdz temat a nie pisz bzdur !
    Revolut jest dobry, ALE NIE MA darmowych przelewow, nawet SEPA !!
    Poczytaj sprawdz a potem pisz.
    Tak samo MK piszerz bzdury - niech nikt nie korzysta z jego opini !
    Zwykle karty i kurs organizacji platniczych - bzdura.
    Tylko NIEKTURE karty i to w szczegolnych okolicznosciach.
    A tak dodatkowo Revolut to po kursie miedzybankowym, to jest co innego
    Najpierw poczytajcie potem przemyslcie a dopiero potem piszcie, nie piszcie
    BZDUR !

  • 6. Data: 2019-01-16 16:10:32
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 16 stycznia 2019 12:17:05 UTC+1 użytkownik MK napisał:

> [...]
    popularnowsc. Ja sam polecam zwykle karty bankowe, gdzie nie trzeba się zastanawiać w

    Jakie to karty jakich banków (czy też fintechów)?
    Ile kosztuje ich posiadanie?
    Jak wygląda sprawa zagranicznych bankomatów?

  • 7. Data: 2019-01-16 19:56:13
    Od: g...@g...com

    Po rocznym uzytkowaniu Revoluta nie widze w nim juz zadnych plusów, rewolucji,
    w porownaniu do Kantoru Aliorowego, z ktorego tez korzystam.
    Po ostatnich zmianach, brak SEPA i perspektywie brexitu plusy to tylko
    marketingowy belkot !
    1. Brak darmowych przelewów bankowych, nawet SEPA, tylko SWITF.
    2. Bezplatne platnosci karta, jak wszedzie np paypal o ile odbiorca je akceptuje. To
    jedna zaleta.
    3. Przewalutowanie bez szalu, przed chwila sprawdzone:
    Revolut euro 4,2826 zl
    Kantor A " 4,2957 "
    MC 4,2946
    Wiec roznica tylko na 2 miejscu po przecinku - zadna rewelacja
    4. Brak obslugi kasowej. Olbrzymia zaleta kantoru moge w PL wybrac fizyczne
    euro, dolary itd na pierwsze platnosci za granica. Szukanie za granica bankomatu po
    przekroczeniu by kupic paliwo czi winiete to nie proste.
    5. Obsluga konta tylko przez apka, to dla mnie wielki MINUS.
    Po zgubieniu czy kradziezy telefonu daje zlodziejowi jak na talerzu konto do
    zhakowania. Zapewnienia bankow o bezpieczenstwie to mrzonka. Jak rozbije telefon to
    jestem bez banku. Obsluga przez strone to co innego, moge pozyczyc tel czy pc i
    inkognito zrobic co potrzeba.
    5. Dochodzi do tego niespodziewane blokowanie konta, zglaszane na forach.
    Nie obslugiwanie kart Revoluta przez czesc bankomatow, problem z euronetem.
    Na poczatek to wystarczy - Revolut zostaje u mnie tylko jako zapasowy,
    wracam do innych kart i kont.
    gtoni