  • 1. Data: 2019-01-16 22:28:36
    Temat: OrangeFinanse to mBank z okrojoną ofertą
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <k...@...3mam.net>

    OrangeFinanse to mBank z okrojoną ofertą.
    Jakie są różnice w ofercie, może ktoś z pamięci wie...
    Jak na razie zauważyłem różnice w prowizji wpłat w Euronet
    i wypłat.

    --
    Kontakt email przez www: https://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2019-01-17 10:30:22
    Temat: Re: OrangeFinanse to mBank z okrojoną ofertą
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ogólnie jest lepiej, nie licząc okrojonej oferty.
    Ale nowego rachunku już tam i tak nie założysz.

  • 3. Data: 2019-01-17 17:46:41
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 16.01.2019 o 22:28, Krzysztof kw1618 z Warszawy pisze:
    > Jakie są różnice w ofercie, może ktoś z pamięci wie...

    Główną (i rozstrzygającą) różnicą jest to, że OF się zwija, a mBank nie.
    Jak to w anegdotce o Napoleonie: po pierwsze nie mamy armat...

    --
    Alf/red/

  • 4. Data: 2019-01-17 18:15:51
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Zwija się marka, ale nie usługi pod nią świadczone, bo te świadczy mBank - bo to z
    nim mam umowę, OF to nawet nie jest spółka, tylko logo.