  • 11. Data: 2010-11-09 03:05:33
    Temat: Re: oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ib8v6q$4ss$1@inews.gazeta.pl...

    > Ten kanał komunikacji BRE, to zwykła ukryta reklama. Coś jak
    > "Najważniejsze
    > wydarzenia, artykuły z codziennej prasy polskiej" na antenie Radia Maryja
    > [przypadkiem omawiają tam artykuły tylko z 1 dziennika - ND].

    całkiem na marginesie,- to nie przypadek! poniewaz Nasz dziennik jest
    własciwie jedynym ogólnopolskim dziennikiem należącym w całości do Polaków!!
    Patrz- najpopularniejsze dzienniki i tygodniki wychodzace w Polsce:

    "Polska" wydaje PolskaPresse należąca do niemieckiej Verlagsgruppe Passau
    GmbH
    Polska Dziennik Bałtycki, - jw
    Polska Dziennik Łódzki, -jw
    Polska Dziennik Zachodni, -jw
    Polska Gazeta Krakowska, -jw
    Polska Głos Wielkopolski, -jw
    Polska Gazeta Wrocławska,-jw
    Express Ilustrowany-jw
    Tele Magazyn, -jw
    Super Tele -jw
    TV Pilot -jw
    Moto Express, -jw
    Autogiełda Wielkopolska, -jw
    Jarmark, -jw
    Motojarmark, -jw
    Nasze Miasto, -jw
    Echo Miasta , -jw
    Dziennik Polski -25%
    Fakt, - należący do Niemców Axel Springer Polska
    Przegląd Sportowy , -jw
    Newsweek Polska (tygodnik), -jw
    Forbes -jw
    Dziewczyna, -jw
    POPCORN, -jw
    i szereg innych
    a.. "Claudia", -należący do Niemców Gruner+Jahr Polska
    b.. "Rodzice" , -jw
    c.. "Focus" , -jw
    d.. "Focus Historia" , -jw
    e.. "Gala" - ,- jw
    f.. "Glamour" ,- jw
    g.. "Moje Gotowanie" ,-jw
    h.. "Naj" ,-jw
    i.. "National Geographic Polska" - jw
    j.. "National Geographic Traveler" -jw
    k.. i szereg innych
    a..
    a.. Pani,- należące do Niemców Wydawnictwo Bauer
    b.. Twój Styl, -jw
    c.. SHOW, -jw
    a.. Mam dziecko, -jw
    b.. Świat kobiety, -jw
    c.. Kobieta i Życie, -jw
    d.. Tina, -jw
    a.. Bella Relaks, -jw
    b.. Chwila dla Ciebie, -jw
    c.. Na Żywo, -jw
    d.. Rewia, -jw
    e.. Świat i ludzie, -jw
    f.. Takie jest życie, -jw
    g.. Twoje Imperium, -jw
    h.. Życie na Gorąco, -jw
    a.. Bravo, -jw
    b.. Bravo Girl, -jw
    c.. Bravo Sport, -jw
    d.. Fun Club, -jw
    e.. Twist, -jw
    a.. CD-Action, -jw
    b.. PC Format, -jw
    a.. Imperium TV, -jw
    b.. Kurier TV, -jw
    c.. Super TV, -jw
    d.. Świat Seriali, -jw
    e.. Tele Max, -jw
    f.. Tele Świat, -jw
    g.. Tele Tydzień, -jw
    h.. To & Owo, -jw
    i.. TV 14, -jw
    a.. Auto Moto, -jw
    b.. Motor, -jw
    c.. i szereg innych
    a.. "Dom & Wnętrze" należący w 100% do Szwajcarów Edipresse Polska
    b.. "Mamo, to ja" ,-jw
    c.. "Przedszkolak",-jw
    d.. "Przyjaciółka" ,-jw
    e.. "Twoje Dziecko" ,-jw
    f.. "Twój Maluszek" ,-jw
    g.. "Uroda" ,-jw
    h.. "Vita" ,-jw
    i.. "Viva!" ,-jw
    j.. i szereg innych
    b.. Rzeczpospolita,- wydawnictwo Presspublica Sp. z o. o. gdzie
    większość udziałów należy do Brytyjczyków
    c.. "Życie Warszawy",- jw
    d.. Gazety Giełdy Parkiet", -jw
    l.. Gazeta Wyborcza,- Agora.Faktyczna struktura własności jest niejasna,
    poniewaz znaczna część akcji nalezy do zagranicznych, albo zaleznych od
    podmiotów zagranicznych fun duszy inwestycyjnych. Wystarczy jednak
    przypomniec, ze w tej rzekomo"polskiej" firmie, jak ujawniła w czasie
    składanych pod odpowiedzialnością karną ówczesna prezes Agory Wanda
    Rapaczyński w czasie zeznań przed komisją ds. Rywina, posiedzenia zarzadu
    spólki prowadzone sa w języku niepolskim! Niestety prezes nie sprecyzowała,
    w jakim to języku;-))
    a.. ",
    b.. bezpłatny dziennik "Metro" ,-jw,
    c.. 3 bezpłatnych tygodników regionalnych, -jw
    d.. 14 ogólnopolskich magazynów kolorowych,-jw
    e.. 29 lokalnych rozgłośni radiowych i jednej ponadregionalnej -TOK FM,
    Roxy FM, Radio Złote Przeboje, Radio Blue FM,-jw
    f.. ogólnopolskiej agencji outdoorowej AMS,,-jw
    g.. portalu Gazeta.pl,,-jw
    h.. i wiele innych
    m..
    n.. Tak to jest z "polskimi"mediami. Juz w afrykańskich koloniach jest
    lepiej!!

  • 12. Data: 2010-11-11 01:55:49
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    p 47 <k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Patrz- najpopularniejsze dzienniki i tygodniki wychodzace w Polsce:

    > n.. Tak to jest z "polskimi"mediami. Juz w afrykańskich koloniach jest

    Mam tego pełną świadomość. Podałem tylko przykład na 'sprytne zagranie'
    marketingowe. Co do prasy w Polsce: Nie tylko ją wydają w większości
    zagraniczne koncerny, ale i dystrybuują. Media w Polsce mamy w większości
    'polskojęzyczne'... No dobra, koniec OT z mojej strony.
    Wracając do tematu: w innym banku, po zalogowaniu, w zakładce Oferty dla
    Ciebie mam listę chyba wszystkich produktów detalicznych banku :)) Pełen kosz
    na śmieci rodem z Reader's Digest ;))
    A jeszcze niedawno widniał tam 'brak ofert'.