  • 1. Data: 2003-08-13 17:13:21
    Temat: KB - czyżby znowu mieli stratę
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    Jutro tj. 14 sierpnia KB poda sprawozdanie finansowe za ostatnie półrocze

    http://www.kredytbank.pl/o_banku/relacje_z_inwestora
    mi/raporty_biezace/39_2003

    Wczytując się jednak w powyższą informację mozna z dużym prawdopodobieństwem
    przypuszczać że znowu mają wynik ujemny. Ciekawe jak oni to robią gdy inne
    banki mają zyski. Tensor1

    PS. A może się mylę. Jutro się przekonamy.

  • 2. Data: 2003-08-13 18:01:12
    Temat: Re: KB - czyżby znowu mieli stratę
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    wynik ujemny. Ciekawe
    > jak oni to robią gdy inne banki mają zyski. Tensor1

    No odpowiem troche z "drugiej strony":
    Po prostu maja atrakcyjne kredyty mieszkaniowe, na ktorych nie zarabiaja
    tyle ile inne banki. LOL ;)
    Dobry produkt sam sie nie sprzeda.

  • 3. Data: 2003-08-14 06:08:06
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > No odpowiem troche z "drugiej strony":
    > Po prostu maja atrakcyjne kredyty mieszkaniowe, na ktorych nie zarabiaja

    Mówiąc poważnie, kredyty mieszkaniowe to tylko niewielki procent ich
    działalności kredytowej. Pozdrowienia Tensor1

  • 4. Data: 2003-08-14 15:21:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał:
    > Jutro tj. 14 sierpnia KB poda sprawozdanie finansowe za ostatnie półrocze

    WARSZAWA (Reuters) - Jednostkowa strata Kredyt Banku wyniosła w II kw. 214 mln
    zł.
    http://www.reuters.pl/news/?id=498452

  • 5. Data: 2003-08-19 12:35:24
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

    > WARSZAWA (Reuters) - Jednostkowa strata Kredyt Banku wyniosła w II kw. 214 mln
    > zł.
    > http://www.reuters.pl/news/?id=498452

    W tej sytuacji sam już nie wiem, czy należy polecać ich kredyt mieszkaniowy w
    PLN, mimo praktycznie najlepszych warunków w tym obszarze produktów na rynku
    polskim. Co o tym sądzicie? Jaki wpływ może mieć kolejna (bardzo duża) strata
    na bezpieczeństwo klienta biorącego u nich kredyt. Pozdrowienia Tensor1.

  • 6. Data: 2003-08-19 12:43:36
    Od: "" <f...@w...pl>

    >? Jaki wpływ może mieć kolejna (bardzo duża) strata
    > na bezpieczeństwo klienta biorącego u nich kredyt. Pozdrowienia Tensor1.

    Chyba żaden biorąc pod uwage zapowiedzi nowej emisji akcji którą pewnie obejmie
    większościowy akcjonariusz.

  • 7. Data: 2003-08-19 22:24:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "" <t...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > strata
    > na bezpieczeństwo klienta biorącego u nich kredyt. Pozdrowienia Tensor1.

    Ogolnie duzo mniejszy niz przy depozytach. Zaleznie od umowy, ale
    w przypadku wiekszej wpadki kredyt moze byc natychmiast wymagalny.
    Przeczytalbym umowe, bo byc moze inne zdazenia takze moga miec
    podobny skutek.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator