  • 11. Data: 2019-12-27 17:26:33
    Temat: Re: obligacje zero procent
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:2443a3b8-e0d8-4af8-be0e-b029203636c2@googlegrou
    ps.com...
    W dniu piątek, 20 grudnia 2019 12:33:11 UTC+1 użytkownik Arek napisał:

> [...]
    _i_bankowa/struktura-obiegu.html

    >Hmm, ale tak patrząc na te ilości banknotów (zwłaszcza stówek) to bez sensu
    >to wszystko.
    >Pomijam anegdotyczne 500-tki - ale przyjmując, że żeby wydać resztę ze
    >stówki trzeba 50-tki itp, to sens obiegu ma max. 200mln stówek. Wiec i
    >200-tek.
    >Powiedzmy, że 100mln dwusetek leży w bankomatach PKO, 100mln stówek w
    >innych bankomatach (no bo ile może leżeć? chyba że naprawdę więcej) to mamy
    >po ca. 200mln banknotów 200, 100, 50, 20 i 10.
    >Więc jakiś miliard stówek rzeczywiście jest gdzieś zachomikowanych.

    Z doświadczenienia: w mniejszych miejscowaościach za zakupy np. droższego
    AGD płacą gotówką - stówkami.

    >Czyżby w skarpetach u ludzi?
    >Czy w skarbcach/oddziałach banków?
    >[...]

    Polski minister zawyrokował, że w skarpetach...
    Tam też nie wiedzą?
    https://www.wsj.com/articles/the-worlds-cash-is-disa
    ppearing-bankers-arent-sure-where-it-went-1157618449
    1
    https://wentworthreport.com/2019/12/14/the-worlds-ca
    sh-is-disappearing-and-bankers-arent-sure-where-its-
    gone/

    A może
    https://communalnews.com/2019/12/27/unexplained-disa
    ppearance-of-1-5-trillion-in-us-paper-currency-possi
    ble-scenarios-and-locations/

    Niech wezmą naszego ministra to im wywróży, warunki - on nie wraca do
    Polski, kasa
    nie idzie na rynek bo będzie hiperinflacja.
    Zaczyna się urabianie opinii publicznej przed delegalizacją gotówki?
    Potrzebny pretekst.

    Arek