  • 1. Data: 2019-12-13 00:24:59
    Temat: mizeria
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Wiele się zmienia w polskich bankach ostatnio. Widzę to z porównania
    z moim kontem ROR w Lloyds, które mam od 2007r darmowe. Przelewy do
    Lloyds ale i do Barclays śmigają błyskawicznie, świątek piątek.

    W PL po fali zepsucia stron www banków na nieczytelne, mało treściwe
    animowane bohomazy nastąpiło dowalenie opłat nawet od oddychania.

    To tak jakby za wysłanie 100 funtów była opłata 1.20

    Przy czym nie ma za tę cenę błyskawicznych przelewów (albo ja nie umiem
    ich wykonać) w Lloyds nie muszę umieć.

    Do tego Lloyds mnie nie nęka banerami superpożyczek miniratek i nigdy
    nie spamuje przez telefon. Jak chcę kredyt nie latam z tekturkami
    miesiąc ważnymi tylko Lloyds dzwoni do kadrowiej i wypytuje o mnie.

    My idziemy do przodu? Czy utrudniamy sobie życie.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2019-12-13 08:24:20
    Temat: Re: mizeria
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.12.2019 o 00:24, PiteR pisze:
    > Wiele się zmienia w polskich bankach ostatnio.
    > My idziemy do przodu? Czy utrudniamy sobie życie.

    banki działają tak, aby sie to większości klientów podobało. taka cecha
    jak "mądrze" ablo "optymalnie" czy też "logicznie" nie ma znaczenia.
    Konta darmowe mamy od dawna. od paru lat, trzeba robić jakies ruchy na
    karcie debetowej, ale można z niej zrezygnować. natychmiastowe przelewy
    do 5 tyś santander daje gratis. Zwykłe przelewy są na koncie jutro przed
    południem. Strony www - każda na swoje kopyto. logowanie losowo wybraną
    cyfrą pesela w millenium - masakra. wyskakujące reklamy z kredytami -
    tak jak pisałem - są, bo działają. Fakt, jak masz na koncie 100 tyś,
    mogliby nie proponować "chwilówki" na 10tyś, ale to byłoby logiczne,
    ale logika nie bierze udziału w tym konkursie.
    Co się zmienia - od paru lat niegasnące promocje. każdy bank daje kasę
    za "wejście", a po 2 latach kolejny raz.... zyski z oprocentowania
    lokaty to "pikuś" w porównaniu do bonusu na wejście.
    czy to jest utrudnianie czy postęp? To jest zarabianie kasy. głownie na
    frajerach, ale zarabianie

    ToMasz

  • 3. Data: 2019-12-13 09:48:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    >Wiele się zmienia w polskich bankach ostatnio. Widzę to z porównania
    >z moim kontem ROR w Lloyds, które mam od 2007r darmowe. Przelewy do
    >Lloyds ale i do Barclays śmigają błyskawicznie, świątek piątek.

    Rozumiem, ze to miedzy wszystkimi/prawie bankami tak smigaja?

    >W PL po fali zepsucia stron www banków na nieczytelne, mało treściwe
    >animowane bohomazy nastąpiło dowalenie opłat nawet od oddychania.
    >To tak jakby za wysłanie 100 funtów była opłata 1.20

    Ja tam ciagle mam bezplatne. Tzn te zwykle, nie blyskawiczne.

    A w Lloyds ... tez taka byla, moze nawet wieksza.
    Mozes sie spytac od kiedy w ogole maja przelewy dla prywatnych osob.

> [...]
    >umiem
    >ich wykonać) w Lloyds nie muszę umieć.

    >Do tego Lloyds mnie nie nęka banerami superpożyczek miniratek i nigdy

    To jeszcze bedzie. Z czegos bank musi zyc :-)

    >Jak chcę kredyt nie latam z tekturkami
    >miesiąc ważnymi tylko Lloyds dzwoni do kadrowiej i wypytuje o mnie.

    A kadrowa mowi "RODO" :-)
    W UK tez obowiazuje, choc moze juz niedlugo.

    J.