  • 1. Data: 2019-12-15 11:57:01
    Temat: Wizzair
    Od: MK <m...@i...pl>

    Czesc,
    mam pytanie do uzytkownikow karty Wizzair. Czy na wyciagu wrzesniowym/pazdziernikowym
    nie mieliscie zadnych rozbieznosci lub nie zostaly naliczone jakies odsetki?
    U mnie suma transakcji na wyciagu nie zgadza sie z podsumowaniem. Bank naliczyl
    odsetki, ja zlozylem reklamacje. Odpowiedz: bylo splacic tyle co napisalismy.
    Oczywiscie nie wyjasniaja dlaczego kwota jest wyzsza niz suma transakcji. Hm, moze
    zbieraja kase na ten zaginiony przelew? ;)

    MK

  • 2. Data: 2019-12-15 12:44:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ponowna reklamacja ze wspomnieniem o Rzeczniku Finansowym, powinno pomóc.
    Wyjaśnienia mają być i koniec ;>

    PS.: a co to za zaginiony przelew?
    Ta KK wizz to d. raiffi, obecnie francuz?
    No to w sumie nic dziwnego, "zintegrowali", czyli zrównali w dół ;P

  • 3. Data: 2019-12-15 13:02:17
    Temat: Re: Wizzair
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu niedziela, 15 grudnia 2019 12:44:59 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    >
    > PS.: a co to za zaginiony przelew?
    > Ta KK wizz to d. raiffi, obecnie francuz?
    > No to w sumie nic dziwnego, "zintegrowali", czyli zrównali w dół ;P

    Ja oczywiscie wiec co robic i dam sobie z tym rade, chcialbym tylko zorientowac sie
    czy to jednostkowy przypadek czy moze blad na wieksza skale?
    BNP zgubil przelew na 200 tys. wyszedl z konta zrodlowego, ale nie doszedl na
    docelowe. Bylo cos o tym w mediach. Podobno nie moga sie doszukac :D.

    Swoja droga, teraz chyba wszystkie reklamacje w pierwszej instancji odrzucaja. Z
    uwagi na zakonczenie programu partnerskiego z Wizzair i podnienienim oplat za karte,
    styczen bedzie moim ostatniem miesiacem wspolpracy w tym zakresie z BNP.
    BGZ Optima chyba czas tez juz pochowac i pozostaje tylko rkantor.com

    MK