  • 1. Data: 2019-12-12 22:58:34
    Temat: curve+amazon.de
    Od: jacgl <j...@g...com>

    Parę dni temu płaciłem na amazon.de ok 60 Euro kartą curve+Citi kredytówka, wszystko
    poszło gładko. Można więc założyć że karta jest przez amazon zweryfikowana, adres
    nabywcy zgadza się itd. Nawet cashback za amazon został naliczony przez curve.
    Dzisiaj kolejne zamówienie, trochę droższe, ale znacznie poniżej limitów oficjalnych
    curve. Ten sam zestaw z Citi, przychodzi powiadomienie push o płatności, ale za
    moment mail z amazona -płatność odrzucona. W aplikacji curve nie ma śladu po
    transakcji, w Citi też brak śladu.
    Drugie podejście po kilkunastu minutach: curve +kredytówka Pekao. Przełączam w
    aplikacji aktywną kartę. Tym razem przychodzi powiadomienie push o odrzuceniu
    płatności. W aplikacji znów brak śladu, w Pekao też, po chwili podobny mail od
    amazona.
    Czyli porażka, niby karta jest, w dodatku sprawdzona kilka razy, ale większe sumy to
    już nie? a może cashback za amazon ich boli?
    Trzecie podejście z Twisto, i przeszło, przy czym najpierw pojawiła się w aplikacji
    transakcja na 0,00zł. Dopiero po kilku minutach prawidłowa suma, kurs bardzo ok.
    Cóż... fintechy... polegać na nich na pewno nie można.

  • 2. Data: 2019-12-12 23:07:57
    Temat: Re: curve+amazon.de
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 12 Dec 2019 13:58:34 -0800 (PST), jacgl napisał(a):
> [...]
    ale za moment mail z amazona -płatność odrzucona. W aplikacji curve nie ma śladu po
    [...]
    > Cóż... fintechy... polegać na nich na pewno nie można.

    A na bankach mozna ?
    Chce doladowac telefon Virgin z bankomatu PKObp.
    bankomat mowi, ze ma trudnosci technizne i nie doladowal.
    Zmieniam karte i probuje jeszcze raz. Znow trudnosci.

    W Milku jest obciazenie i wkrotce zwrot.
    W BNP na apke przychodzi powiadomienie o obciazeniu, a po paru dniach
    ... sladu nie ma. Cuda.

    J.

  • 3. Data: 2019-12-13 08:25:53
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-12-12 o 23:07, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > W Milku jest obciazenie i wkrotce zwrot.
    > W BNP na apke przychodzi powiadomienie o obciazeniu, a po paru dniach

    No ale doładowania (lub przelewy ekspresowe) to też jakieś fintechy, a
    nie banki.
    Bank tylko pośredniczy.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-12-13 09:52:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miroo" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > [...]

    >No ale doładowania (lub przelewy ekspresowe) to też jakieś fintechy,

    Racja, ale ... solidny bank wybiera sobie niesolidnego partnera ?
    Poza tym ten fintech dziala akurat od lat, stabilnie, i bez problemu
    doladowalem ... przez blika.

    No i ja w sumie nie narzekam na brak doładowania, bo wiadomo - problem
    zdazyc sie moze, tylko ze banki wewnetrznie jakos roznie go obsluguja.

    J.