  • 1. Data: 2006-06-16 17:08:06
    Temat: obligacje komercyjne
    Od: "Seba" <s...@p...onet.pl>

    Kiedyś pamiętam, że można było kupić obligację dużych firm, które płaciły
    wyższy procent od tego co jest na lokacie. Teraz próbowałem zapytać się o to
    w moim biurze maklerskim, ale niestety nic nie mają.
    Jest obecnie w sprzedaży jakaś interesująca oferta?

  • 2. Data: 2006-06-16 18:35:37
    Temat: Re: obligacje komercyjne
    Od: "Nopat" <n...@r...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w moim biurze maklerskim, ale niestety nic nie mają.
    > Jest obecnie w sprzedaży jakaś interesująca oferta?

    Caly czas obligcje komercyjne sa w sprzedazy. Zazwyczaj maja nominal 10 tys.
    lub 100 tys. Domy maklerskie ich nie sprzedaja tylko dealing roomy bankow. W
    zasadzie minimalna kwota transakcji wynosi 100 tys. zl. jednak im wiecej sie
    inwestuje, tym lepsze oprocentowanie mozna wynegocjowac. Np. dla PKO BP
    kwota transakcyjna jest 5-10 mln. Wiec jest to zabawa raczej dla
    przedsiebiorstw, a nie osob fizycznych. O wiele latwiej jest kupic bony
    skarbowe, ktore tez sa lepiej oprocentowane niz lokaty.

    Marcin Dybek
    http://www.rsg.pl