  • 1. Data: 2006-06-16 13:25:54
    Temat: Visa Credit Multibank-u a Paypall
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Wiecie moze co sie stalo, ze Paypal przestal honorowac karte Visa Credit
    Multibanku? Moja poprzednia Visa Credit (mialem ja do kwietnia tego
    roku) zostala bez problemu autoryzowana jakis czas temu przez Paypal.
    Teraz tej nowej, ktora mam od maja nie moge juz autoryzowac :(

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 2. Data: 2006-06-16 18:47:53
    Temat: Re: Visa Credit Multibank-u a Paypall
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michal Raczko napisał(a):

    > Wiecie moze co sie stalo, ze Paypal przestal honorowac karte Visa Credit
    > Multibanku?

    Ciekawe. Moją jakoś honoruje. Płaciłem dwa tygodnie temu

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-06-19 13:16:44
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Markus Sprungk wrote:
    > Ciekawe. Moją jakoś honoruje. Płaciłem dwa tygodnie temu

    Moja poprzednia byla honorowana. Ale stracila waznosc w kwietniu. Wiec
    ja skasowalem z PayPal-a i chcialem dodac nowa karte, ktora otrzymalem z
    Multibanku. I tej juz nie chce mi PayPal uznac. Dziwna sprawa. Gdzie sie
    zglosic w tej sprawie? Do Multibanku czy do Paypal-a?

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 4. Data: 2006-06-19 14:14:47
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    w PayPal'u chyba aktualizuje się tylko numer CVV i datę ważności, bo
    przecież numer zostaje a tylko to się zmienia :> jak tak miałem w marcu i
    nadal działa karta - nie dostałeś powiadomienia z PayPal'a o zbliżającym się
    końcu ważności karty?

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 5. Data: 2006-06-19 18:51:31
    Od: Grzegorz Podsiadlo <n...@-...pl>

    On Mon, 19 Jun 2006 15:16:44 +0200, Michal Raczko wrote:

> [...]
    > Multibanku. I tej juz nie chce mi PayPal uznac. Dziwna sprawa. Gdzie sie
    > zglosic w tej sprawie? Do Multibanku czy do Paypal-a?

    Miałem podobny problem, pomogło założenie nowego konta na paypal.
    Rozmawiałem nawet z ich pomoca techniczną, powiedzieli że muszę czekać aż
    system pozwoli dodać kartę - co może trwać nawet wiele miesięcy. Założyłem
    nowe konto, i śmiga.

    --
    empeg

  • 6. Data: 2006-06-19 18:53:24
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michal Raczko napisał(a):

> [...]
    > Multibanku. I tej juz nie chce mi PayPal uznac. Dziwna sprawa. Gdzie sie
    > zglosic w tej sprawie? Do Multibanku czy do Paypal-a?

    Ja bym zaczął od Paypala. Mają bardzo szybki support

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2006-06-19 19:15:00
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Marcin Kubiczek wrote:
> [...]
    > nadal działa karta - nie dostałeś powiadomienia z PayPal'a o zbliżającym się

    Nie. Wlasnie nic nie dostalem od Paypal-a.

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539