  • 1. Data: 2006-06-16 17:48:24
    Temat: oprocentowanie kredytow...
    Od: "Zenek" <b...@i...pl>

    zastanawia mnie w jakiej skali czasu jest oprocentowanie na kredytach
    hipotecznych... zalozmy oprocentowanie wynosi 3% kredyt na 25 lat? czy to ma
    sie do m-ca roku czy do calego okresu kredytowania?

    --
    Pzdr

  • 2. Data: 2006-06-16 18:55:42
    Temat: Re: oprocentowanie kredytow...
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e6ur4e$3e8$1@nemesis.news.tpi.pl, *Zenek* wrote:
    > zastanawia mnie w jakiej skali czasu jest oprocentowanie na kredytach
    > hipotecznych... zalozmy oprocentowanie wynosi 3% kredyt na 25 lat?
    > czy to ma sie do m-ca roku czy do calego okresu kredytowania?

    Oprocentowanie jak zawsze jest podawane w skali roku.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-06-17 07:28:18
    Od: "beka-sky" <c...@i...net.pl>

    Użytkownik "Zenek" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ma
    > sie do m-ca roku czy do calego okresu kredytowania?

    generalnie jak pomnozysz kwote raty przez ilosc rat
    dodasz do tego wszelkie prowizje, ubezpieczenia, oplaty manipulacyjne
    jakiestam odstetki - to wyjdzie Ci okolo 50% wiecej

    --
    ________
    beka-sky |