  • 1. Data: 2007-12-15 12:57:31
    Temat: [ntg?] Amazon do PL
    Od: "JerzyR" <n...@d...pl>

    czy Amazon.com przesyła z USA do PL?

    Ktoś robił zakupy i płaciła karta?

    JR

  • 2. Data: 2007-12-15 14:15:03
    Temat: Re: [ntg?] Amazon do PL
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 15 Dec 2007 13:57:31 +0100, JerzyR napisał(a):

    > czy Amazon.com przesy?a z USA do PL?
    >
    > Kto? robi? zakupy i p?aci?a karta?

    Przysyła, ale chyba nie wszystko. Ja do tej pory kupowałem tylko książki
    i bez problemu - płaciłem różnymi kk.

    Xenocide

  • 3. Data: 2007-12-15 14:29:04
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "JerzyR" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
    > czy Amazon.com przesyła z USA do PL?

    Tak, choć podobno nie wszystko

    > Ktoś robił zakupy i płaciła karta?

    tak, ksiażkę.

    Sławek

  • 4. Data: 2007-12-16 11:01:46
    Temat: Re: Amazon do PL
    Od: "p...@g...com" <p...@g...com>

    Polecam Amazon.de - Błyskawiczna realizacja choc asortyment mniejszy
    niż u matki .com :) Ale i tak wiele pozycji anglojezycznych

  • 5. Data: 2007-12-16 11:05:01
    Od: locko <p...@g...com>

    Polecam amazon.de - mniejszy ciut wybró pozycji anglojezycznych niz u
    matki *.com ale i tak jest dobrze :)

  • 6. Data: 2007-12-16 12:53:47
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    locko napisał(a):
    > Polecam amazon.de - mniejszy ciut wybró pozycji anglojezycznych niz u
    > matki *.com ale i tak jest dobrze :)

    Tylko język interfejsu heretycki i połapać się nie można. :-P

    a co.uk ma ceny z ... kosmosu.

    Rafał

  • 7. Data: 2007-12-16 16:01:33
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Polecam Amazon.de - Błyskawiczna realizacja choc asortyment mniejszy
    > niż u matki .com :) Ale i tak wiele pozycji anglojezycznych

    raczysz żartować ?
    Pracujesz u nich i dlatego nie wspomniałeś o cenach?

    Książka którą kupowałem miała ceny:

    253 PLN w empik.com
    59,99 EUR + koszty wysyłki w amazon.de
    39,99 GBP + koszty wysyłki w amazon.co.uk
    53 USD z kosztami wysyłki priorytetem (tydzień szło!) w amazon.com

    Dziękuję za takie rady...

    Sławek

  • 8. Data: 2007-12-16 21:17:34
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    p...@g...com napisał(a) w wiadomości:
    <7...@p...go
    oglegroups.com>...
    >Polecam Amazon.de - Błyskawiczna realizacja choc asortyment mniejszy
    >niż u matki .com :) Ale i tak wiele pozycji anglojezycznych

    Koszty wysyłki do Polski kiedyś mnie zniechęciły. Polskę traktowali
    drożej niż Hiszpanię (a chyba tam jest dalej?). Chyba, że się coś
    zmieniło?
    Arek

  • 9. Data: 2007-12-16 22:14:49
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    > p...@g...com napisał(a) w wiadomości:
    > <7...@p...go
    oglegroups.com>...
    > Koszty wysyłki do Polski kiedyś mnie zniechęciły. Polskę traktowali
    > drożej niż Hiszpanię (a chyba tam jest dalej?). Chyba, że się coś
    > zmieniło?
    > Arek

    W tej chwili na amazon.de już wyrównali ceny, 3 euro do bratnich krajów
    niemieckojęzycznych, 6 euro do pozostałych krajów europejskich. Natomiast
    amazon.co.uk dalej zrównuje Eastern Europe z Rest of the World i za wysyłkę
    do Polski liczy sobie tyle samo co do Papui Nowej Gwinei.

    Jeśli chodzi o książki, nieodmiennie polecam www.bookfinder.com . Można
    upolować książki, zwłaszcza używane, za śmieszne pieniądze. Pora korzystać
    ze słabego dolara.

    --
    Nika
    Pisz tutaj