  • 11. Data: 2007-12-17 15:37:25
    Temat: Re: Amazon.Uk do PL
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Amazon.co.uk to bandyctwo, jesli chodzi o wysyłkę do Polski.
    Nie jestesmy dla nich Europa, ale Innym Swiatem jesli chodzi o koszty wysyłki.
    Nawet próbowałem z amazon.co.uk korespondować w tejs prawie juz ze trzy lata temu (po
    wejsćiu PRL-bis do unii), ale po
    kolejnej odpowiedzi kolejnego zaspanego Hindusa dałem spokój.
    Niestety przez te koszty wysyłki nie kupuję na amazon.co.uk inaczej, niż prosząc o
    odbiór znajomych w Anglii (zwykle
    dostawy bezpłatne!).
    Amazon.de jest fajny, ale z kolei raczej nie ma ofert i przecen na pozycje
    angielskojęzyczne.
    JaC

    -----