  • 1. Data: 2007-12-15 08:44:32
    Temat: Podwojny przelew - kto odda, a kto nie...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Teraz z dylematem, ktory mialo kilku grupowiczow, beda sie borykac byli
    poslowie ;)

    "Dziennik": Gigantyczna pomyłka Kancelarii Sejmu. Jak ustaliła gazeta, 21
    posłów poprzedniej kadencji przez błąd urzędniczki dwukrotnie otrzymało w
    ramach odprawy te same pieniądze. W sumie to kilkaset tysięcy złotych.
    "Dziennik" dowiedział się o tym, od jednej z byłych parlamentarzystek. - Na
    skrzynkę głosową mojego telefonu komórkowego nagrała się urzędniczka z
    Sejmu. Zdenerwowana prosiła o pilny kontakt w sprawie odprawy - relacjonuje.

    - Kiedy skontaktowałam się z Kancelarią Sejmu, wprost powiedziano mi o
    błędzie i poproszono o zwrot pieniędzy. Oczywiście obiecałam to zrobić i
    słowa dotrzymam - mówi była posłanka. Kancelaria Sejmu potwierdza: - Tak,
    doszło do pomyłki jednej z pań. Kliknęła w niewłaściwe okienko i przelewy
    wyszły jeszcze raz - mówi dyrektor biura prasowego Sejmu Jarosław
    Szczepański.

    Błąd wykryto szybko - podjęto też akcję odzyskiwania wypłaconych
    pieniędzy. - Wszyscy, z którymi skontaktowała się kancelaria, obiecali, że
    zwrócą całą kwotę - mówi Szczepański "Dziennikowi".

    Standardowa odprawa dla byłego posła wynosi 29 tysięcy brutto. Błąd KS
    łącznie opiewał na sumę kilkaset tysięcy złotych - czytamy w serwisie
    dziennik.pl.

  • 2. Data: 2007-12-15 13:42:05
    Temat: Re: Podwojny przelew - kto odda, a kto nie...
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    MK wrote:

    > Teraz z dylematem, ktory mialo kilku grupowiczow, beda sie borykac byli
    > poslowie ;)

    Dylemat ciutkę inny. Posłowie zaraz po przelewie dowiedzą się że mają oddać,
    więc choćby chcieli - nie mają prawa nie oddać.

    No chyba że wcześniej nieświadomie zużyli, ale w to to żaden sąd nie
    uwierzy :).

    p. m.

  • 3. Data: 2007-12-17 09:22:50
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    mvoicem pisze:

> [...]
    > więc choćby chcieli - nie mają prawa nie oddać.
    >
    > No chyba że wcześniej nieświadomie zużyli, ale w to to żaden sąd nie

    Opcja druga to zajecie tej kasy przez komornika.
    Wtedy o zwrocie nie ma mowy a "obdarowany" powie - "nie moja wina" :)

    pozdrawiam